  • 1. Data: 2016-09-01 23:38:09
    Temat: Stolarka okienna - ceny
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Dostalem dzis wycene na stolarke okienna i lekko sie zdziwilem.
    Prosilem o wycene okien pcv profil VEKA Softline 82, trzyszybowe, ciepla
    ramka, cieply montaz. Do tego brama garazowa duza, ale standardowa
    Wisniowski z napedem i jedno okno dachowe. W calym domu elektryczne
    rolety. Pierwsze zgrubne wyliczenia daly 36-38tys z montazem. Jak dla
    mnie bylo to akceptowalne - dom 170m2 + garaz prawie 40m2.
    Dzis jednak uszczegolowiona oferta oscylowala wokol 45tys. A tyle juz
    nie dam - dla zasady.
    Mozecie podzielic sie informacjami ile Wy zaplaciliscie za okna?
    Piotr

  • 2. Data: 2016-09-02 08:17:37
    Temat: Re: Stolarka okienna - ceny
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 1 września 2016 23:38:13 UTC+2 użytkownik gobo napisał:
> [...]
    > nie dam - dla zasady.
    > Mozecie podzielic sie informacjami ile Wy zaplaciliscie za okna?

    14okien 3szybowych 1,1x1,4 (chyba) bez montazu 8tysiecy. Najdrozsza oferta była na
    16kzł chyba. No i to byl 2010.
    Latem/jesienią nikt nie chcial ze mną gadac o upustach cenowych i kupilem dopiero w
    samym srodku zimy, normalnie na sankach od samochodu do magazynowej kanciapy woziłem
    :)

    b.

  • 3. Data: 2016-09-02 08:26:11
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >14okien 3szybowych 1,1x1,4 (chyba) bez montazu 8tysiecy. Najdrozsza oferta
    >była na 16kzł chyba. No i to byl 2010.
    ile % mniej wiecej jest drozsze to samo okno 3 szyby od 2 szybowego?

  • 4. Data: 2016-09-02 09:57:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 2 września 2016 08:26:14 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > ile % mniej wiecej jest drozsze to samo okno 3 szyby od 2 szybowego?

    z oferty z 2010 roku: okno rozwierno uchylne 1140x1440
    2szybowe 420zł
    3szybowe 526zł

    ale gdzies czytałem, i sadze ze to prawda, ze okno 2szybowe z roletami wychodzi
    energetycznie korzystniej. Wiecej swiatła wpuszcza bo mniej szkła, a mniej ucieka gdy
    sie zamknie rolete. Tyle ze zapewne trzeba centralne sterowanie rolet zrobic.

    b.

  • 5. Data: 2016-09-02 10:40:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 1 Sep 2016 23:38:09 +0200, gobo

    > Mozecie podzielic sie informacjami ile Wy zaplaciliscie za okna?

    U mnie tak, dla 43m2 otworów, same okna elewacyjne.

    System bluEVOLUTION 82 MD Classic

    CHARAKTERYSTYKA KALKULOWANEJ STOLARKI:
    - profile o głębokości zabudowy 82 mm o budowie sześciokomorowej
    - potrójne uszczelnienie skrzydło/ościeżnica
    - ciepłe parapety,
    - montaż w murze, ale z wysunięciem w warstwę ocieplenia
    - poza oknami tarasowymi i balkonowymi, wszędzie FIXy

    Dla okien tarasowych otwieranych klasycznie (z niskim progiem)
    20 tys. zł brutto, z montażem 28 tys. zł brutto
    dla okien tarasowych z systemem HST
    29 tys. zł brutto, z montażem 37 tys. zł brutto

    Do tego rolety (podtynkowe) 15 tys. zł brutto.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2016-09-02 18:34:40
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej!
    Dzieki za odpowiedz. Wynika z tego, ze cena wyszla w miare normalna - bo
    tez beda rolety - zarowno na parterze, jak i na pietrze.
    Dzis dzwonilem z prosba o rozbicie oferty na czynniki pierwsze i cene
    troche podbily listwy - profile poszerzajace pod okna. Chodzi o to, ze
    nie mam wylewek. Przyjedzie facet od posadzek, wyznaczy poziom 1m dla
    gosci od okien, a oni pod te miare beda wszystko ustawiac.
    Styropian, instalacja wodna, podlogowka, kable, wylewka itp na samym
    parterze to 27cm. Wiec przynajmniej takiej wysokosci beda te profile.
    Chodzi o to, by ramy nie wygiely sie. Pod okna ida tez listwy cieple
    podokienne - nie wieje podobno wtedy spod parapetow.
    Wynegocjowalem dzis w cenie jakies dodatkowe okucia antywlamaniowe
    (antywywazeniowe), kontaktrony w ramach do alarmu, lepsze klamki, okno
    dachowe gratis i jakies inne duperele.
    Okazalo sie tez, ze musze otynkowac oscieza i zatrzec je na zewnatrz po
    10cm wokolo - ma byc tam klejona i wywinieta tasma przy cieplym montazu.
    Tak samo z brama garazowa - musza byc otynkowane sciany boczne.
    Piotr