  • 1. Data: 2016-08-30 11:40:38
    Temat: Grzybki wentylacyjne wdo went garazu i kotłowni
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam,

    kolejne pytanie - jako, że zrezygnowałem z komina - jednak nie bedzie gazu a PC
    powietrzna - komin stał się zbedny.

    Projektant zaproponował wiec grzybki do wentylacji pomieszczenia gdzie bedzie PC i
    garazu.

    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIRS1KT0x
    LNWpqUEU/view

    Nad resztą domu ma być went mechaniczna z rekuperatorem.

    Jakie inne rozwiązanie polecacie zamiast tych grzybków - bo po co dziurawić dach??

    uciu

  • 2. Data: 2016-08-30 12:46:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 sierpnia 2016 11:40:39 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Jakie inne rozwiązanie polecacie zamiast tych grzybków - bo po co dziurawić dach??
    Był tu jakiś czas temu podobny temat- poszukaj.
    Tak na szybko to mi na myśl przychodzi gdzieś w okolice podbitki rurę doprowadzić i
    tam zrobić kratki

  • 3. Data: 2016-08-30 15:21:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    >
    > Nad resztą domu ma być went mechaniczna z rekuperatorem.
    >

    > Jakie inne rozwiązanie polecacie zamiast tych grzybków - bo po co dziurawić dach??

    komin nie jest niezbędny do gazu bo sie przez sciane rure wyprowadza.
    Jeden kominek (grzybek) powinien byc jako odpowietrzenie kanalizacji a inne to nie
    wiem po co jesli jest wentylacja mechaniczna.

    b.

  • 4. Data: 2016-08-30 18:42:23
    Od: uciu <a...@g...com>

    Wentylacja mechaniczna jest tylko w czesci mieszkalnej. W kotlowni i garazu nie ma bo
    nie chce by chlodne powietrze z tych pomieszczen mieszalo sie z cieplym z domu.

  • 5. Data: 2016-08-31 09:53:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-08-30 o 18:42, uciu pisze:
    > Wentylacja mechaniczna jest tylko w czesci mieszkalnej. W kotlowni i garazu nie ma
    bo nie chce by chlodne powietrze z tych pomieszczen mieszalo sie z cieplym z domu.

    A na bok domu, jak ktoś tu sugerował, nie da się wyprowadzić tego, jako
    jednego obwodu, być może wspomaganego, jakimś delikatnym i cichym
    wentylatorem?

    Pzdr
    --
    /__/_* /