  • 1. Data: 2016-08-29 18:24:48
    Temat: Grzejnik z dolnym zasilaniem - odcięcie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam grzejnik z dolnym zasilaniem.
    Potrzebuje żeby odciąć od niego wodę.
    Przy zasilaniu mam dwie śrubki.
    I krece nimi już półgodziny i nic.
    Da się coś zrobić bez większych robót?

    Grzejnik płytowy Radisson ~10 letni

  • 2. Data: 2016-08-29 18:50:20
    Temat: Re: Grzejnik z dolnym zasilaniem - odcięcie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-29 18:24, Bolko wrote:
    > Przy zasilaniu mam dwie śrubki.
    > I krece nimi już półgodziny i nic.

    Ustaw je poziomo|pionowo.

  • 3. Data: 2016-08-29 20:23:32
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 18:50:43 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Ustaw je poziomo|pionowo.

    Czyli jak obie będą poziomo lub pionowo tak grzejnik bedzie zamkniety?

  • 4. Data: 2016-08-29 20:29:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-29 20:23, Bolko wrote:
    > Czyli jak obie będą poziomo lub pionowo tak grzejnik bedzie zamkniety?

    W ktorejś z tych dwóch pozycji. U mnie jest to poziom, ale u kolegi pion
    a wyglądają praktycznie identycznie tylko u niego "niemieckie".

  • 5. Data: 2016-08-29 21:30:55
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Dzieki bardzo :)

  • 6. Data: 2016-08-29 21:58:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-29 21:30, Bolko wrote:
    > Dzieki bardzo :)

    A działa choć?

  • 7. Data: 2016-08-30 11:29:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 21:58:50 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > A działa choć?

    Tak u mnie muszą być poziomo.
    Jeszcze raz dzieki