  • 321. Data: 2016-09-26 16:24:17
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Sep 2016 11:01:19 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Słabo szukasz:
    > http://www.ppcpompy.eu/cennik/

    Rozważasz może zakup PPC?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 322. Data: 2016-09-26 20:28:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 16:23:22 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Rozważasz może zakup PPC?

    Nie bo już mam w kotłowni ecopola. Podałem przykład, bo Mateusz
    marudził że nie ma tanich pomp w Polsce ;)

    L.

  • 323. Data: 2016-09-27 08:16:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Sep 2016 11:28:48 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Nie bo już mam w kotłowni ecopola.

    Do nowego domu już zakupiona? Ale jakto? :P

    > Podałem przykład, bo Mateusz marudził
    > że nie ma tanich pomp w Polsce ;)

    Są, są. Np. taki "Julowy" Anslut z serii PC PW.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 324. Data: 2016-09-27 08:59:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 27 września 2016 08:16:12 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Do nowego domu już zakupiona? Ale jakto? :P

    No eee a na co miałem czekać? ;)

    > Są, są. Np. taki "Julowy" Anslut z serii PC PW.

    Ale to chyba jakiś szemrany chińczyk, a mię się rozchodziło
    o coś cywilizowanego :]

    L.

  • 325. Data: 2016-09-27 09:47:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Sep 2016 23:59:33 -0700 (PDT), Lisciasty

    > No eee a na co miałem czekać? ;)

    Aż ceny spadną! ;>

    > Ale to chyba jakiś szemrany chińczyk, a mię
    > się rozchodziło o coś cywilizowanego :]

    Tak czy siak podobno działa poprawnie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 326. Data: 2016-09-27 10:25:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 27 września 2016 09:46:19 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Aż ceny spadną! ;>

    No tak, jest to jakiś argument, ale tak czy siak mogłoby być,
    że śnieg by spadł przed tymi cenami :]

    > Tak czy siak podobno działa poprawnie.

    Może działa, jednak wolałbym nie testować na własnej dupie,
    przynajmniej póki nie muszę :]

    L.

  • 327. Data: 2016-09-27 11:59:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Sep 2016 01:25:56 -0700 (PDT), Lisciasty

    > No tak, jest to jakiś argument, ale tak czy siak mogłoby być,
    > że śnieg by spadł przed tymi cenami :]

    To jak z rekuperatorami, powinny kosztować mniej, a jakoś nie chcą. :>

    > Może działa, jednak wolałbym nie testować
    > na własnej dupie, przynajmniej póki nie muszę :]

    Ja też raczej nie zamierzam testować, więc opieram się na opiniach
    użytkowników. Trochę tych "Julek" działa już i nie sypią się jak by na to
    mogła wskazywać cena.

    --
    Pozdor Myjk

  • 328. Data: 2016-09-27 12:31:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 27 września 2016 11:59:17 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Ja też raczej nie zamierzam testować, więc opieram się na opiniach
    > użytkowników. Trochę tych "Julek" działa już i nie sypią się jak by na to
    > mogła wskazywać cena.

    Kluczowe pytanie, jak długo już działają? Bo to że to podziała
    ze 2-3 lata to nie wątpię, pytanie czy podziała 5 lat i więcej?

    L.

  • 329. Data: 2016-09-28 09:22:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Sep 2016 03:31:41 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Kluczowe pytanie, jak długo już działają? Bo to że to podziała
    > ze 2-3 lata to nie wątpię, pytanie czy podziała 5 lat i więcej?

    Z tego co widzę chodzą już na nich instalacje ponad 5 lat.

    Główny "zarzut" do tych tanich pomp, tak Anslut czy Meeting, mam do
    podawanej w kartach mocy. Gdy większość producentów podaje moc "nominalną"
    dla średniej zimowej, tanie firmy podają dla średniej rocznej, albo i nawet
    letniej. Przoduje tu Meeting, który przy PC PW do CO (!) podaje moc
    "nominalną" swoich pomp dla A20W35 co jest jakąś skrajną abstrakcją. Więc
    trzeba uważać, bo jak spojrzeć dokładnie się okazuje, że te pompy wcale nie
    są takie tanie jak wyglądają. ;) Zresztą trudno żeby były, gdy zaczynają w
    nich montować całkiem markowe podzespoły (a przynajmniej plakietki są
    markowe). ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 330. Data: 2019-07-25 15:12:14
    Od: w...@g...com

    KUP WYSOKĄ JAKOŚĆ PRAWDZIWEGO USA, KANADYJSKIEGO, UK, AUSTRALIJSKIEGO, NIEMIECKIEGO,
    CHINY
    PASZPORTY, USA ZIELONA KARTA, CERTYFIKAT MAŁŻEŃSTWA OBYWATELSTWO
    Whatsapp .... (+ 46722970084) ... ((www.buydocsonline247.com))

    EU / USA / UK / CANADIAN, LICENCJA KIEROWCY, KARTY ID, VISAS ETC
    Whatsapp ........ (((+ 46722970084))) Partner-

    www.buydocsonline247.com

    Oferujemy tylko oryginalne wysokiej jakości dowody tożsamości i paszport, wizę, prawo
    jazdy, akty małżeństwa, dyplomy itp. Kupuj teraz wysokiej jakości - Mamy najlepsze
    HOLOGRAMSY I MASZYNY WYKONUJĄCE Z ponad 13 milionami dokumentów na całym świecie.
    -IDs Scan-yes ...
    -HOLOGIE: IDENTYCZNE
    KODY -BAR: SKANOWANIE IDS
    -UV: TAK
    -Passports

    FAKTY IDS Z SZYBKĄ WYSYŁKĄ - WSPARCIE E-MAIL
    Fałszywe identyfikatory Ponad stanowe karty kierowcy i identyfikator stanu
    dostępne karty. Obejmuje hologram stanu kierowcy i pasek magnetyczny
    lub kod kreskowy z tyłu. 2 dni robocze zamówienie wysyłki (wysyłka i
    obsługa). Najlepsze autentyczne fałszywe identyfikatory w sieci.
    Ta sama jakość, wysoka rozdzielczość, z której korzysta Departament Pojazdów
    Samochodowych.
    Wyślij aktualne .JPG lub .GIF aktualnej licencji ze zdjęciem
    i zmiany w NAZWIE, DOB, LICENCJI #, OGRANICZENIACH itp.
    produkujemy najlepszy fałszywy identyfikator online, który sprzedajemy fałszywy
    identyfikator UK / EU, kanadyjski fałszywy identyfikator,
    Australijski fałszywy identyfikator i fałszywe identyfikatory dla wielu innych krajów
    od fałszywych
    paszporty do fałszywych praw jazdy do fałszywych wyciągów bankowych, które mamy
    potrzeby identyfikacji. Nasze fałszywe identyfikatory zawierają wszystkie funkcje
    bezpieczeństwa
    takie jak oryginalne hologramy, ultrafioletowe znaki wodne, druk wklęsły,
    specjalny papier, barwniki fluorescencyjne, chipy RFID, kody kreskowe odpowiadające
    twoje dane i więcej. Nasze fałszywe identyfikatory są identyczne z prawdziwymi
    numerami
    inna strona zaoferuje Ci tę jakość, że jesteśmy najlepsi.
    nowa tożsamość chroni Twoją prywatność i odzyskuje wolność.

    Kontakt e-mail: =========== w...@g...com

    strona internetowa ...... www.buydocsonline247.com

    KONTAKT Z EMAILEM ......................... w...@g...com