  • 91. Data: 2016-09-13 07:56:34
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.09.2016 23:28, Maniek4 wrote:

    > Znaczy nie poczuli atmosfery przesiadujac w domu, tylko pytali o pudlo w
    > kotlowni?

    Czuć to można śmierdzące nogi albo zaduch właśnie.
    Jak Ci nic nie przeszkadza to nie zwracasz na to uwagi.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 92. Data: 2016-09-13 08:03:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.09.2016 23:26, Maniek4 wrote:
    > A wez to rozbierz. To dziura obudowana styropianem. Zaawansowany telefon
    > z gornej polki kosztuje cos kolo dwoch tysi. Tam jest technologia i
    > zaawansowany soft, ktory ludzie tworza calymi latami. Jak chcesz to
    > porownac do dziury zamknietej w styropianie?

    Ależ Wy piszecie bzdety, jak dzieci...
    Jeśli rynek nie jest jakoś specjalnie koncesjonowany to cene dyktuje
    konkurencja, popyt ect.
    Nie ma na to rady.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 93. Data: 2016-09-13 09:56:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-13 o 07:56, quent pisze:

    > Czuć to można śmierdzące nogi albo zaduch właśnie.
    > Jak Ci nic nie przeszkadza to nie zwracasz na to uwagi.

    Spodziewalem sie wlasnie, ze nie poczuja zaduchu i smrodu jak u nich.

    Pozdro.. TK

  • 94. Data: 2016-09-13 09:59:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-13 o 08:03, quent pisze:

    > Ależ Wy piszecie bzdety, jak dzieci...
    > Jeśli rynek nie jest jakoś specjalnie koncesjonowany to cene dyktuje
    > konkurencja, popyt ect.
    > Nie ma na to rady.

    Z dwojga zlego wolalbym Bugatti...

    Pozdro.. TK

  • 95. Data: 2016-09-13 10:28:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rynek rekuperatorow w Polsce to rynek klienta ktory nie chce tego kupowac. Dlatego
    cena jest wysoka. Niby sprzeczne z zasadami ale nie do konca. Przy braku popytu
    sprzedajacemu jest obojetne czy nie sprzeda za zlotowke czy za 30 zlotych. Ma na
    stanie lezaka magazynowego ktory jesc nie wola, na tyle drogiego ze wyrzucic szkoda.
    Ale jak trafi zywca to wyrowna straty.

  • 96. Data: 2016-09-13 10:59:05
    Od: quent <q...@g...com>

    Cały czas masz zaduch? To musisz mieć fatalnie zaprojektowana tą wg ;-))))

  • 97. Data: 2016-09-13 11:01:10
    Od: quent <q...@g...com>

    Ot i stwierdzil.
    Nic tylko patrzeć jak zwijają się producenci.

  • 98. Data: 2016-09-13 11:31:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-13 o 10:59, quent pisze:
    > Cały czas masz zaduch? To musisz mieć fatalnie zaprojektowana tą wg ;-))))

    Probuje nadazyc za Waszymi motywami instalacynymi. Smiejesz sie, znaczy
    wiesz, ze nie ma zaduchu i smrodu. Nie ma tez oszczednosci i nie ma tez
    argumentow jak widze po tym co piszesz, ze grawitacyjna nie dziala latem.
    Jesli chodzi o mnie to glownym powodem jak narazie jest brak
    przemarzajacych kominow i wstecznego ciagu (u co niektorych). Przy
    obecnych cenach WM to raczej kpina.

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2016-09-13 11:39:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    stanie lezaka magazynowego ktory jesc nie wola, na tyle drogiego ze wyrzucic szkoda.

    Rynek jest specyficzny i stosunkowo malo chlonny. To jest jak z jednym
    postem ktory przeczytalem na Elektrodzie odnosnie montowania silnikow do
    bram. Jeden napisal, ze dolozenie czegos tam u niego kosztuje klienta
    piecset. Drugi na to, ze to przeciez prosta robota i nie ma sumienia
    tyle zdzierac, wiec bierze stowke z dojazdem czy jakos tak. Na to tamten
    mu odpisal, ze co mysli patrzac codzien ranow w lustro psujac tak rynek
    i co zrobi jak za pare miesiecy bedzie musial montowac sto napedow do
    bram w miesiacu zeby ten miesiac przezyc. No i tak to dziala.
    Producentow jest ograniczona liczba. Takie ceny im pasuja. Daja
    zatrudnienie, godziwy zysk, Chinczycy sie nie wpieprzaja bo za malo sie
    sprzedaje i tak to wyglada. Nawiasem mowiac gdyby wszyscy tak mysleli to
    byloby dobrze.

    Pozdro.. TK

  • 100. Data: 2016-09-13 11:47:41
    Od: quent <q...@g...com>

    Moje motywy już opisałem. Śmieje się bo konfabulujesz. Nigdy nie pisałem że przy wg
    jest ciągły zaduch