  • 191. Data: 2016-09-15 14:32:16
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No to mnie zaskoczyles z ta sprawnoscia wentylatora. Jak moze byc sprawniejszy jak
    wszystkie dzialaja na tych samych zasadach i sa liczone tymi samymi wzorami.
    Wentylatory to technika a nie czarna magia. Tam nie siedzi Bolek i nie struga lopatek
    zeby metoda prob i bledow najlepszy zrobic. Poza tym jaki bylby problem dla
    konkurencji kupic super smiglo i kopie zrobic? Wszystkie patenty kiedys wygasaja.
    Twierdzisz ze to nie kwestia silnika to dali by troche inny i zrobili swoj super
    wentylator.

  • 192. Data: 2016-09-15 14:50:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 14:32:18 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > No to mnie zaskoczyles z ta sprawnoscia wentylatora. Jak moze byc sprawniejszy jak
    wszystkie dzialaja na tych samych zasadach

    .... i tyle twojej wiedzy.

    b.

  • 193. Data: 2016-09-15 14:53:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodzi ze na Ciebie az za duzo.

  • 194. Data: 2016-09-15 14:56:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ja mam przyklad jak takie papsty dluzej niz miesiac nie pracowaly. Slowo przeciwko
    slowu. Przyznasz ze sie wyglupiles dajac nieweryfikowalne imformacje.

  • 195. Data: 2016-09-15 16:30:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-15 o 11:54, quent pisze:

    > Kiedyś ludzie płacili 1,5tys zł za nagrywarkę do płyt CD :-DD
    > Ja za swoją pierwszą cyfrówkę Canon PS G1 zapłaciłem kiedyś 4tys!!
    > Takie uroki rynku, także międlenie w nieskończoność tematu drogiego reku
    > jest zwyczajnie śmieszne.

    Tylko, że rekuperator to obecnie żadna nowinka, wiec za co tu przepłacać?

  • 196. Data: 2016-09-15 16:46:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 16:30:48 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Tylko, że rekuperator to obecnie żadna nowinka, wiec za co tu przepłacać?

    Mało ludzi montuje, mały zbyt to i może składacze rekuperatorów mają większe koszty
    I może być że jakieś specjalnie dużej przebitki na tym nie mają.
    I kółko się zamyka. Mało kto montuje bo w tej cenie nieopłacalne więc mały zbyt, wiec
    wysoka cena;)

  • 197. Data: 2016-09-15 18:27:11
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.09.2016 16:30, nadir wrote:

    > Tylko, że rekuperator to obecnie żadna nowinka, wiec za co tu przepłacać?

    Kogutek pisze, że trend jest jednak mocno spadkowy.
    O ile rynek nie jest regulowany to cena oddaje wartość rynkową produktu
    na dany moment i tyle.
    Jeśli uważasz, że drogo - nie kupujesz.
    Nawiasem mówiąc ja także uważam, że drogo i to bardzo! ;-)
    Mnie to jednak nie dziwi.
    Ja się nie dziwię, że coś kosztuje ileś tam.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 198. Data: 2016-09-15 18:41:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 18:27:14 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Kogutek pisze, że trend jest jednak mocno spadkowy.

    On ma funkcję randomizującą załączoną na pisanie, czasami coś trafi,
    ale na ogół pisze bzdety i sam siebie w nich utwierdza :>

    Rekuperatory niespecjalnie tanieją, a macam temat od ponad 6 lat.
    Taki np. Brink Renovent nawet zdrożał dość mocno.
    Nie wnikam dlaczego tak jest, ale pisanie że tanieją to pobożne życzenia.

    L.

  • 199. Data: 2016-09-15 19:43:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla madrego potwierdziles wszystko co wczesniej napisalem. Kazdy moze sprawdzic
    wszystko co twierdzilem. Poczawszy od tego ze budyn albo nie ma pojecia o silnikach i
    smiglach albo lze jak stara indianka poprzez wymiane powietrza duzo ponizj
    obowiazujacych standardow i przepisow po nizsze ceny rekuperatorow niz byly kiedys. O
    braku deklarowanych przez sprzedawcow parametrow nie wspomne z litosci.

  • 200. Data: 2016-09-15 20:09:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 19:43:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    braku deklarowanych przez sprzedawcow parametrow nie wspomne z litosci.

    tak kogut , tez bym sie napił.
    ty to wlasciwie umiesz namówc

    b.