  • 11. Data: 2016-09-10 20:19:30
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Handel istnieje tylko dlatego ze co kilka sekund rodzi sie frajer.

  • 12. Data: 2016-09-10 21:07:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 10.09.2016 20:19, Zenek Kapelinder wrote:
    > Handel istnieje tylko dlatego ze co kilka sekund rodzi sie frajer.

    Dom z wm/reku to IMO konieczność.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2016-09-10 21:19:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakies ekonomiczne uzasadnienie masz?

  • 14. Data: 2016-09-10 21:29:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 września 2016 21:07:24 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Dom z wm/reku to IMO konieczność.
    Bo

  • 15. Data: 2016-09-10 22:32:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 10 września 2016 15:50:02 UTC+2 użytkownik papkin napisał:

    > Jakim cudem pudlo z wentylatorem, kilkoma klapami, troche izolacji i prosty
    > sterownik chodza za np 7k? Za tyle mam kociol kondensacyjny - wiecej w srodu,
    > bardziej skomplikowane, musi spelniac wiel norm bezpieczenstwa itd.
    > Rekuperatory sa u nas za drogie!

    kup dwa przyzwoite wentyle, wymiennik, dodaj na obudowe, podatek i vat. Zobaczysz czy
    jest wiele zysku na tym.\

    b.

  • 16. Data: 2016-09-10 22:39:20
    Od: "papkin" <n...@s...die>

    Moze z przewymiarowana, bo tak swiezosci to nie czuje ;) Mieszkam obecnie w
    domu z reku. W lecie to sensu nie ma, otwierasz wieczorem okna i masz uderzenie
    swiezosci.

    Koszt tego pudla ok 2-3k to jeszcze bym zrozumial. Jak lodowka dobra. Ale 7-8k?
    Blacha stalowa, wtyloczka ze styropianu, 2 wentylatory, troche klap, sterownik.
    No ale co ja bede...

  • 17. Data: 2016-09-10 22:40:26
    Od: "papkin" <n...@s...die>

    > kup dwa przyzwoite wentyle, wymiennik, dodaj na obudowe, podatek i
    > vat. Zobaczysz czy jest wiele zysku na tym.\

    Ja wszystko rozumiem, holedner kupuje Zhendera za 1 pensje albo i polowe tejze.
    Kociol kondensacyjny z zasobnikiem to 3x tyle wagi, kupa podzespolow a kosztuje
    tyle samo. Moze chodzi o ilosc sprzedawanych sztuk.

  • 18. Data: 2016-09-10 22:48:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    papkin wrote:

> [...]
    > Blacha stalowa, wtyloczka ze styropianu, 2 wentylatory, troche klap, sterownik.

    czekał. Bierz się chłopie i sprzedawaj po 2-3k.
    Zdobędziesz cały rynek światowy:)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2016-09-10 23:27:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 września 2016 22:48:17 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    \...

    > czekał. Bierz się chłopie i sprzedawaj po 2-3k.
    > Zdobędziesz cały rynek światowy:)
    Trza jeszcze zbyt na to mieć.
    Z moich obserwacji wychodzi że tak pewnie mniej jak 10% nowobudowanyvch ma dzisiaj
    domów inwestorzy w reku i went mech wyposażają.
    Ale gdyby cena spadła do 2tys to kto wie. Bo za 8-10tys to ekonomicznie bez sensu a
    innych zalet niewiele

  • 20. Data: 2016-09-10 23:46:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > W dniu sobota, 10 września 2016 22:48:17 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > \...

    > Trza jeszcze zbyt na to mieć.

    jak będzie sprzedawał 2 razy taniej to nie będzie miał? :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?