    From: zbooY <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperatory Entalpiczne
    Date: Thu, 11 Feb 2010 04:15:01 -0800 (PST)

    On 10 Lut, 19:22, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Ja mysle, ze jak bedziemy rozmawiali stosujac takie argumenty to dyskusja ma
    > sens, inaczej to wychodzi z tego kosmos.

    przeciez od poczatku o tym byla mowa, obie przeciez dzialaja a
    grawitacyjna to juz cale wieki
    nikt chyba temu nie przeczy :-)
    mowimy tylko o micie, ze mechaniczna jest taaaaka droga bo nie jest

    tylko trzeba dostrzec pewne rzeczy niedostrzegalne na pierwszy rzut
    oka
    a mnie sie po prostu juz nie chce patrzec bo co roku mozna by cos
    innego jeszcze dostrzec i potem zalowac ;-)

    zeby nie bylo - do mechanicznej do kosztow warto sie zastanowic nad
    jakims akumulatorem na okresy bezpradowe, moze byc obliczony nawet na
    10% wymiany tzn moc wentylatorow
    jakies 100Ah na dobe byloby dobrze... czy sa średnio dluzsze okresy
    bezpradowe, to juz kazdy musi indywidualnie ocenic

    z.