    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Renowacja drzwi garażowych
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 10 May 2020 13:59:27 GMT

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Czasami wystarczy tylko pomalować stare deski jeżeli są to deski i też
    > będzie wyglądało dobrze.

    Sprobuje sciagnac wierzchnią warstwe i zobacze co jest pod spodem.
    Ale ze zakładam ze nic sensownego do uratowania.

    Nie interesuja mnie zadne blachy, etc.
    Tylko drewno albo cos imitującego drewno.
    Ogladałem kiedys jakies panele podłogowe imitujace drewno, chyba
    winylowe. Nadałoby sie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.