    From: cyceron <t...@b...goaway>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rok produkcji energii - małe podsumowanie
    Date: Fri, 15 Jun 2018 21:05:53 +0200

    On 15.06.2018 09:09, Lisciasty wrote:

    > Licznik energetyki to po prostu dwukierunkowy licznik bez bilansowania
    > międzyfazowego, czyli jak produkuję na 3 fazach dajmy na to 4kW
    > (co daje 1,3 kW na fazę) a tylko na jednej fazie zużywam energię
    > (np. czajnik 2kW) to i tak pobieram z sieci na tej jednej fazie
    > dodatkowe 0,7kW, przez co jestem dymany przez Eneę ale to nie temat
    > na ten temat ;)

    Skoro już zacząłeś temat nie na ten temat, to pociągnę i zapytam -
    chciałbyś dymać Eneę przyczyniając się do asymetrii w sieci? ;-)
    Bo w bieżącej sytuacji przynajmniej masz motywację do niepsucia
    zasilania sąsiadom ;-)

    (wiem wiem, trochę się nabijam - dla prosumenckich mocy to nie ma znaczenia)

    BTW. Nie ma falowników mogących zasilać niesymetrycznie? Np. mierząc
    zapotrzebowanie na poszczególnych fazach?

    C.