    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 15 Feb 2016 06:27:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: Rolety zewnętrzne
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 15:06:20 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > zwykle to działa tak ze człowiek mieszkajacy cale zycie w bloku
    Całe życie w "domkach" minus kilkuletni epizod w bloku

    > gdy buduje dom buduje i balkon - bo cale zycie o nim >marzył. Kawka poranna te
    sprawy...
    Oj tam
    > Ale okazuje sie w praktyce ze wykorzystanie balkonu >wynosi dosc dokładnie zero
    Trochę racji masz- balkon kilkanaście razy do roku wykorzystuję to fakt. Ale nie
    żałuję tych pewnie 1,5-2tys złotych które dopłaciłem za ten "luksus"

    > bo jego funkcje przejmuje taras. Jest dla tych celów >wygodniejszy.
    Ale jest na parterze a sypialnia u nas na piętrze. A ja leniwy;)
    > Zatem budowa balkonu byla niecelowa czyli potocznie >ujmując głupia.
    Dla mnie PLC jest głupie, jazda na motorze, budowanie domów z drewna, budowanie domów
    energooszędnych gdzie wydając dziesiątki tysi więcej zyskuje się pojedyncze setki pln
    rocznie, i jeszcze kilka rzeczy bym wymienił.,
    Każdy tam wg siebie mierzy. Adam temat głupoty wywołał- czyż np. nie można nazwać
    głupota budowanie domu 300m2 dla rodziny 2 + pies?
    >Jesli ktos sobie swiadomie wybudowal i jednak uzytkuje - no to ten głupio nie
    zrobił.
    A no
    >Tyle ze raczej malo takich. Bo owszem, kawe na >balkonie to sie pija - w blokach.
    Każdy decyzje podejmuje sam- nikogo nie zachęcam do budowy domu z balkonem tylko
    zwracam uwagę że większość argumentów przeciw balkonom top mostek cieplny. Kurczę
    budujmy bez mostków to za naście lat same stodoły będą stały z dachem skierowanym na
    jakiś tam kierunek bo solary itp.