  • Data: 2016-02-17 01:45:57
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 lutego 2016 17:06:04 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > I w sypialni i wiatrołapie mam wyłączniki do światła, nie widzę potrzeby sterować
    swiatłem w wiatrołapie z sypialni.

    Nic nie zrozumiales ;)
    W sypialni idziesz spac - klik - caly dom wylaczasz.
    W wiatrolapie jak gdzies wychodzisz - klik - caly dom wylaczasz.
    Nie musisz potem latac po domu czy na pewno wszystko pogaszone, bo jeden
    klik wygasza caly dom.

    > jak wyżej- skoro nikogo w piwnicy nie ma to i światło sie nie pali, a jak ktoś jest
    to mu gasił nie będe. Sam zgasi wychodząc

    Jak ktos ma jedno pomieszczenie w piwnicy i zapala jednym przyciskiem cala
    piwnice to spoko, ja mam 140m2 piwnic - 6 pomieszczen, schody, korytarze wiec
    i oswietlenie troche bardziej skomplikowane - np. wychodzac z silowni zamiast
    gasic swiatlo w silowni, w jednym korytarzu, drugim korytarzu i na schodach
    - klikam jeden przycisk przy wejsciu do wiatrolapu i gasze wszystko naraz.

    > A takich wodotrysków nie mam- żona by mnie pogoniła- nie lubimy tego typu efektow

    Zadne wodotryski - oswietlenie dekoracyjne to dla mnie MUS - i nie chodzi
    o to, ze ono cos dekoruje - tylko o to, ze np. ogladajac TV, czy pracujac
    przy komputerze / tablecie - w ciemnym pomieszczeniu oko meczy sie znacznie
    szybciej niz w takim polmroku. A nie zawsze mam ochote zapalac oswietlenie
    glowne, bo wtedy jest znowu za jasno do tych czynnosci.

    > Czyli taki gadżet za niemałą kasę z zerową jak dla mnie funkcjonalnością.
    > Uważaj bo jak żonka do piwnicy będziesz schodziła a Ty czy inny automat z salonu
    jej światło wyłączysz to miło nie będzie;)

    Nie da sie wylaczyc swiatla w piwnicy z salonu. Oczywiscie nabijasz sie,
    a polowy zastosowan w ogole nie zrozumiales ;)
    Niech Ci bedzie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.