    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozdzielnia elektryczna
    Date: Sun, 21 Aug 2011 12:30:37 -0700 (PDT)

    > Kolego dziekuję Ci za Twoje bzdurne i szkodliwe porady oraz za taką naukę,
    > która wypływa wprost z Twojej niewiedzy i braku doświadczenia.

    ale ty mnie nie dziękuj... podziękuj panu bogu, że twoja ignorancja
    powszechnie dostępnej wiedzy nie wysłałą nikogo na tamten świat...
    ja nie jestem fachowcem, ale przed wykonaniem tak ważnej rzeczy jak
    instalacja elektryczna, sięgnąłem do potrzebnych źródeł... więc jeśli
    coś ci nie pasuje, to tam proszę pretensje... a zajrzałeś do tego
    poradnika, który proponuję wątkotwórcy? pewnie nie, bo to dla
    zielonych... a tam masz na tacy wzorcowy schemat instalacji
    elektrycznej domu, wyjaśnione i wyliczone wszelkie parametry, masz
    gotowe wzory do obliczeń dla innych instalacji, ale o ile dobrze widzę
    ty się z tym nie zgadzasz, twoja sprawa... ale ja takich fachowców, co
    mają do powiedzenia tyle co twój znajomy tynkarz, to ze swojej budowy
    goniłem od razu... a takiego co wyśmiał przepięciówkę: "po cholerę,
    panie, przecież różnicówka jest..." to prawie ze schodów spuściłem...
    BTW o ile patałachów: hydraulików, tynkarzy, szpachlarzy, dekarzy, po
    prostu z oszczędności nerwów byłem w stanie jakoś tolerować, to w
    przypadku elektryków, chodzi o bezpieczeństwo korzystającej z prądu
    rodziny i tutaj tolerancji nie ma...

    pozdrawiam
    s_13