    From: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozgrzalem podlogowke.
    Date: Sun, 25 Oct 2009 11:51:32 +0100

    news:hbvukl$nv5$1@news.interia.pl...
    > Uszanowanie.
    >
    > Moze sie pochwale, moze nie, ale chodzi o spostrzezenia.
    > Jako ze doczekalem sie na serwisanta ktory uruchomil mi kociol to dzis
    > wieczorem rozgrzalem podlogowke przez pare godzin. Ciekawostka, kociol
    > kondesacyjny, pare minut po uruchomieniu temp. spalin 20C. Szczerze nie
    > spodziewalem sie az tak niskiej temperatury. No ale do podlogowki: temp.
    > zasilania 30C, temp. pomieszczenia ok. 8C, kociol 100% mocy. Po 2 -
    > 3godzinach posadzka zaczela wykazywac oznaki rozgrzewania. Przed wyjazdem
> [...]

    Jakie deski bedziesz kładł? Też mam w planach podłogówke na w sumie 200m2.
    Ponad polowa na parterze. 10 cm styropianu. I nie wiem czy nie bede grzał
    ziemi zamiast podłogi. Planuje położyc deskę "barlinecką".
    Przy okazji czy taka deske kładzie sie jako podłoge pływajaca czy przykleja
    gdy mamy ogrzewanie podłogowe?