  • Data: 2009-09-17 21:07:25
    Temat: Re: Rury PP - jaki producent?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8u7rt$ctc$1@inews.gazeta.pl...

    > Kurcze, ale ja tego dużo chcę kupić... Z kalkulacji (robionych oczywiście
    > nadmiarowo) wychodzi mi po 50mb fi20 i fi25, do tego kilkanaście mb fi32 i
    > fi16, razem ze trzydzieści parę rur będzie.

    Ja 16 nie uzywalem wcale. To jakis kosmiczny wymiar do ktorego nic nie mozna
    dokupic. Myslisz pewnie o cyrkulacji? To zrobilem 20.

    > Pod siedzenie nie wiem, czy wejdzie.

    Nie pod siedzenie. Wkladasz od tylu srodkiem samochodu do miejsca gdzie nogi
    trzyma pasazer. Pozniej robisz luk za zaglowkiem kierowcy i koncowki gdzies
    tam sobie opierasz w bagazniku. Wszystkiego tak nie przewieziesz, nie ma
    mozliwosci chyba tyle ruru wygiac. Tu logistyka jezeli daleko moze byc
    klopotliwa faktycznie. Zawsze mozesz je przyciac a koncowek pod podejscia
    itp. i tak sporo bedzie Ci potrzeba.

    Pozdro.. TK