  • Data: 2021-09-23 17:15:49
    Temat: Re: Rząd sobie szyje gruba poduszkę na dupę.
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.09.2021 14:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > Kryzys kryzysowi nierówny. Ty Grecja a ja Japonia. Od kilkudziesięciu lat mają
    deflację, dla gospodarki gorsze niż inflacja. Proporcjonalnie do nas jeśli idzie o
    ilość ludzi mają dług ponad trzydzieści razy większy. Patrząc na Grecję to w Japonii
    powinni zajmować się zbieractwem i chodzić bez ubrań. A ichni rząd dopłaca do każdego
    wyeksportowanego towaru i się niczym nie przejmują.
    Bo im na to mocodawcy z Bazylei pozwalają. Jakby sztucznie nie
    podtrzymywali kursu wymiany jena, to Japończycy dawno by ubrań nie
    mieli. Póki co są poligonem doświadczalnym dla reszty, więc warto ich
    dla testów podtrzymywać przy życiu. Polska w tym kontekście nic nie znaczy