    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    Date: 13 Dec 2021 15:40:05 GMT

    Jest Mon, 13 Dec 2021 12:48:44 +0100, Mateusz Bogusz pisze:
    > Ale ja nie walczę o zrobienie najlepszej sali kinowe w okolicy. Za 90zł
    > podniosłem znacząco jakość obrazu który oglądam z projektora za nie bóg
    > wie jakie pieniądze, w salonie. A Ty proponujesz mi zakup ekranu za cenę
    > zbliżoną do ceny projektora? Jakość obrazu poprawi mi się 20-krotnie w
    > porównaniu do tego co mam za cenę tej farby?

    Albo i pogorszy. Ekrany zwane ALR mają taką właściwość, że w zależności
    od warunków w pomieszczeniu/ustawienia projektora/pozycji widza obraz na
    nich prezentowany sprawia wrażenie nierówno oświetlonego. Pewnie zależy
    to też od jakości ekranu i jak zwykle jednym to przeszkadza, innym wcale
    etc. Widziałem taką projekcję i ja bym nie chciał mieć czegoś takiego.
    Tak samo nie podobają mi się ekrany perełkowe (pewnie mają jakąś
    uwspółcześnioną nazwę). Dają lepszy kontrast, ale mają wyraźną fakturę,
    która mi by przeszkadzała.

    k.