  • Data: 2021-12-22 22:42:58
    Temat: Re: SUPER PILNE! UWAGA NA JUTRO!!!
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 21 grudnia 2021 o 12:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Nie chce... Zaprzestałem po dyskusji o zgonach w czasach covidu i potem
    > o predykcja dotyczacych spadków cen mieszkań.
    > Ale to mnie rozbawiło kiedy zenek pisze ze ceny pradu znacznie nie
    > wzrosna a nastepnego dnia jebniecie. Chwila słabosci ;-D
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    > Wszyscy je widzą." - Konfucjusz
    Aż sprawdziłem jakie będzie jebniecie. Przeciętnie aż o 21 złotych miesięcznie. I
    przez te 21 złotych miesięcznie droższy prad ma spowodować opłacalność fotowoltaiki.
    Prezentujesz logikę tragarza. Jak byś nie miał dwucyfrowego współczynnika
    inteligencji to byś zauważył że pisząc że ceny aż tak bardzo nie wzrosną wskazałem na
    zależność ceny prądu do opłacalności fotowoltaiki. Co człowiek z normalnie
    rozwiniętym mózgiem zinterpretuje ze przez ceny prądu po podwyżce i nowe uregulowania
    odnośnie fotowoltaiki konsumenckiej jej instalowanie w dzisiejszych cenach będzie
    nieopłacone. Co do covidowych nieboszczyków trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Od
    kilkunastu dni mamy najwyższy współczynnik śmiertelności na świecie. W prognozach
    demograficznych nie ma znaczenia czy ci nadmiarowi co zmarli umarli na czysty covid,
    czy na choroby współistniejące czy też dlatego że przez epidemie źle albo wcale ich
    nie leczono. Covid znacząco przyspieszył depopulację Polski. Co za kilka lat oznacza
    na przykład przecenę nieruchomości o ok 50%. Dojdzie tak jak w USA do sytuacji że
    ludzie będą ogłaszali upadłość konsumencka i godzili się ze stracą to co utopili w
    kredytach na zakup nieruchomości żeby tylko pozbyć się garba w postaci tych kredytów.
    W tej chwili po podwyżkach stóp procentowych ci dokupili na kredyt mieszkania żeby je
    wynajmować już dopłacają bo nie będą w stanie uzyskać za najem ceny umożliwiającej
    spłatę kredytu. Według onanetu w tej chwili w Polsce co siódme mieszkanie z puli
    mieszkań do najmu stoi puste.