    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Samochodowe webasto w sluzbie mieszkalnictwu ;)
    Date: Sat, 28 Jan 2012 02:20:58 +0100

    Uzytkownik "RadekNet" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:34cea12e-7a7a-4141-9703-aa0a10b5c275@j15g2000yq
    b.googlegroups.com...
    > Czesc!
    >
    > Mam do dyspozycji samochodowe webasto wodne o mocy ok 5kW i tak sie
    > zastanawiam czy sa jakies przeciwwskazania przed podpieciem go pod
    > podlogowke na czas wyposazania domu?
    > Podlogowka chodzila by na swojej pompie a cieplo bylo by odbierane
    > przez plynny zawor regulacyjny (tak ma byc docelowo w pelnej
    > instalacji). Co Wy na to?
    >
    > Pozdr.
    > --
    > Radek Wrodarczyk

    Na cala podlogówke to nie wyrobi ale w jakims konkretnym pomieszczeniu czy
    wrecz na dwóch - trzech petlach ma szanse. Jezeli nie masz jakiegos naczynia
    wzbiorczego -sprawdz z jakim cisnieniem moze to webasto pracowac i napelnij
    uklad albo bezcisnieniowo albo jakos minimalnie, np 0,5 - 0,8 bar
    Ewentualnie wykombinuj sobie jakies 2 grzejniki o lacznej mocy do 5-6 kW i
    grzej jakims takim przenosnym patentem. Przy grzejnikach powinno to dosc
    szybko ogrzewac konkretne pomieszczenie, tylko sie spalnami nie otruj