    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Satel Integra - prośba o poradę.
    Date: Mon, 28 Feb 2011 14:21:14 +0100

    "McBeth" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Próbowałem z tym mechanizmem, ale nie załatwia to chyba sytuacji. że na
    > wejściu 84 jest cały czas stan wysoki (pompa chodzi ciągle) - a może załatwia
    > ? Ma wykryć też sytuację, że pompa 'nie wyrabia' i chodzi cały czas.

    > Możesz to odrobinę rozwinąć ?
    > -zrobić wyjście wirtualne pobudzane wejściem, na którym jest pompa
    > -zrobić wejście wirtualne pobudzane powyższym wyjściem, ale jakiego typu ?
    > jakies nietypowe parametry ? (ma być alarm i zapis w logu).

    Znajdź w instrukcji programowania 2 parametry wejść: "Maksymalny czas naruszenia
    / Maksymalny czas otwarcia drzwi" oraz
    "Maksymalny czas braku naruszenia". Ustawiasz te 2 parametry na 30 minut dla
    wejścia od pompy i gotowe.
    Niestety, są to opcje przeznaczone do wykrywania awarii i działają na zasadzie
    "zatrzasku", więc po każdym tego typu zdarzeniu trzeba będzie wejść w Awarie i
    skasować pamięć awarii. Do obserwowania możesz wykorzystać również wyjście
    34.Awaria wejścia.

    --
    Bartek