  • 1. Data: 2011-02-28 09:22:21
    Temat: Satel Integra - prośba o poradę.
    Od: "McBeth" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy i jak można skonfigurować Integra64, aby monitorowała wejście (zwierane
    przy załączeniu pompy) i kontrolowała, czy w ciągu np. ostatnich 30 minut
    nastąpił cykl załaczenia/wyłaczenia tego wejścia a w razie braku cyklu
    generowała alarm na manipulatorze ?

    Z gróry dziękuję
    McBeth

  • 2. Data: 2011-02-28 10:33:38
    Temat: Re: Satel Integra - prośba o poradę.
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "McBeth" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy załączeniu pompy) i kontrolowała, czy w ciągu np. ostatnich 30 minut
    > nastąpił cykl załaczenia/wyłaczenia tego wejścia a w razie braku cyklu

    Trzeba popchnąć ramię z adapterem :)

  • 3. Data: 2011-02-28 11:09:53
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "McBeth" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > przy załączeniu pompy) i kontrolowała, czy w ciągu np. ostatnich 30 minut
    > nastąpił cykl załaczenia/wyłaczenia tego wejścia a w razie braku cyklu

    Możesz wykorzystać mechanizm obchodu wartownika. Tworzysz strefę z wejściem od
    pompy, ustalasz w niej czas obchodu wartownika co 30 minut, wejście ustawiasz
    jako 84. Wartownicza, wyjście 80. Brak obchodu wartownika, gong w manipulatorze
    powiadomi Cię o braku pracy pompy. Można też wykorzystać mechanizm kontroli
    braku naruszenia wejścia, ale wówczas manipulator zgłosi awarię.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-02-28 12:23:02
    Od: "McBeth" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > wejście ustawiasz jako 84. Wartownicza, wyjście 80. Brak obchodu
    > wartownika, gong w manipulatorze powiadomi Cię o braku pracy pompy.
    Próbowałem z tym mechanizmem, ale nie załatwia to chyba sytuacji. że na
    wejściu 84 jest cały czas stan wysoki (pompa chodzi ciągle) - a może
    załatwia ? Ma wykryć też sytuację, że pompa 'nie wyrabia' i chodzi cały
    czas.

    >Można też wykorzystać mechanizm kontroli braku naruszenia wejścia, ale
    >wówczas manipulator zgłosi awarię.
    Możesz to odrobinę rozwinąć ?
    -zrobić wyjście wirtualne pobudzane wejściem, na którym jest pompa
    -zrobić wejście wirtualne pobudzane powyższym wyjściem, ale jakiego typu ?
    jakies nietypowe parametry ? (ma być alarm i zapis w logu).

    Dzięki
    Mcbeth

  • 5. Data: 2011-02-28 13:21:14
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "McBeth" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > -zrobić wejście wirtualne pobudzane powyższym wyjściem, ale jakiego typu ?
    > jakies nietypowe parametry ? (ma być alarm i zapis w logu).

    Znajdź w instrukcji programowania 2 parametry wejść: "Maksymalny czas naruszenia
    / Maksymalny czas otwarcia drzwi" oraz
    "Maksymalny czas braku naruszenia". Ustawiasz te 2 parametry na 30 minut dla
    wejścia od pompy i gotowe.
    Niestety, są to opcje przeznaczone do wykrywania awarii i działają na zasadzie
    "zatrzasku", więc po każdym tego typu zdarzeniu trzeba będzie wejść w Awarie i
    skasować pamięć awarii. Do obserwowania możesz wykorzystać również wyjście
    34.Awaria wejścia.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2011-02-28 14:38:25
    Od: "McBeth" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > wejść w Awarie i skasować pamięć awarii. Do obserwowania możesz
    > wykorzystać również wyjście 34.Awaria wejścia.

    Dzięki! Tak spróbuję.
    Choć muszę przyznać, że możliwości sterowania to Integra ma słabe. Zawiodłem
    się na tym urządzeniu.

    Pzdr.
    McBeth