  • 1. Data: 2011-02-27 17:56:24
    Temat: bidet wysokość odpływu
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    mam pytanie dotyczące wysokości odpływu. Na jakiej mniej więcej wysokości
    od posadzki (płytek) powinien być umiejscowiony odpływ (wysokość ustalana
    na stelażu). Niestety nie mam jeszcze ceramiki (i bidetu długo nie będę
    miał), a muszę zainstalować stelaż. Zamierzam zakupić ceramikę hybner aga
    i na stronie producenta znalazłem taki rysunek:
    http://hybner.pl/_img_products/schemat/282_1.jpg - wynika z niego (jeśli
    się nie mylę), że odpływ powinien być ustawiony na wysokości 90 mm (czy to
    nie za nisko?).

    Przy okazji drugie pytanie co do rysunku - czy mogę niżej zamontować
    podejście wody?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas