  • Data: 2019-06-28 08:36:47
    Temat: Re: Schładzanie podłogówki jako AC
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, June 28, 2019 at 12:37:03 AM UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Podobnie gdyby ten
    > garaż nie był garażem, a opuszczoną dziurą w ziemi, to by nie miało
    > co się na betonie wykraplać.
    >
    > C8H18 + 12 1/2 O2 = 8 CO2 + 9 H2O
    >
    > Na naukę chemii nigdy nie jest za późno, proszę sobie powyższy wzór
    > przemyśleć.

    Oczywiscie w spalinach jest sporo wody, ale konstrukcja tego garazowca jest taka, ze
    ma idealna wentylacje spalin z czesci wspolnej, za to wentylacja samych ga garazy to
    sciema :(
    Odpalajac (rura spalinowa tuz przy bramie, wydech na zewnatrz) spaliny leca w jak juz
    opisywalem "korytarz" z 8m szerokosci, 2 kondygnacje wysokosci (4.5-5m?), otwarty non
    stop na przestrzal, dlugosc? nie wiem, z 60m?
    Prawie zawsze tam w ktoras strone wieje (jak grezeje motocykl to tylko sprawdzam w
    ktora strone i stawiam go z odpowiedniej strony bramy, zeby spaliny lecialy od mojego
    garazu i sie ubieram pare minut)

    > Z rury wydechowej też kapie. Szczególnie wiosną o poranku, gdy rześki
    > chłodek w powietrzu wisi.

    Oczywiscie sie zgadzam, w zimie nawet para dosc dlugo leci, ale nie to jest
    problemem.
    Jak robi sie cieplo, to przechodze na rower i samochod odpalam w garazu 1-2/tydzien.
    Na pocztku wiosny (pierwsze upaly ponad 20) zdarze sie, ze ze stalowej bramy
    garazowej kapie woda... W srodku jest ponizej 10 stopni.
    Jak sie nagrzeje (tak jak teraz) problem znika.