eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŚciana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją? › Re: Ściana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro izolacją?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ściana szkieletowa między domem i garażem - co z wiatro- i paro
    izolacją?
    Date: Sat, 30 Jul 2016 00:01:14 +0200
    <579a497c$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <nndu0b$8p1$1@node1.news.atman.pl>
    <579ba39c$0$661$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-07-29 o 20:42, Marcin N pisze:

    > Ale masz jakieś wsparcie, czy tak tylko wyrażasz sobie opinię?

    A jakiego wsparcia oczekujesz?
    Nauczony doswiadczeniem innych wiem, ze szczelina w ociepleniu to
    idiotyczny pomysl. Na tej grupie przez lata przewinelo sie wiele takich
    tematow. Ludzi z problemami przez szczeliny w ociepleniu wlasnie.
    Dyskutowalismy tu o tym miesiacami. Ale Ty nie chcesz sluchac sedna bo
    masz wlasna koncepcje do ktorej nie pasuja Ci nasze opinie, wiec na sile
    probujesz wykazac, ze my sie nie znamy. Twoja sprawa co zrobisz. Nikomu
    nic do tego. Przemysl tylko co warta jest izolacja ze szczelina kiedy
    wieje wiatr. Cale cieplo z wnetrza bedzie wywiewane kazda szczelina.
    Wiatroizolacja wcale nie zalatwi sprawy. To tylko dziurkowana membrana,
    ktora nie jest szczelna.
    Robilem sam ocieplenie poddasza. Na calej polaci jest wiatroizolacja.
    Zanim ulozylem cala welne w nieulozonych jeszcze szczelinach wyraznie
    bylo czuc wiatr. Nic nie zastapi szczelnie ulozonego ocieplenia. Wiec
    rob jak chcesz. Twoja sprawa. Zycie pelne jest nowych doznan. Twoje moze
    byc ciekawe tylko juz odkryte, ale wolisz przekonac sie sam. Wiec zycze
    powodzenia w odkrywaniu odkrytego.

    Pozdro.. TK