  • Data: 2018-11-27 11:44:29
    Temat: Re: Scianka, umowmy sie ze tymczasowa dzialowa.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak typowy nie zlapie to moze jest jakis nietypowy?

    Ja kleiłem styropian ze sobą, z MDF-em melaminowanym, z betonem klejem
    Bunakar. Pod tą nazwą chyba już nie występuje. Ale jest tylko nie wiem
    jak to teraz nawali.
    To jest klej polimerowy, bezbarwny, piękny zapach (mi się podoba :-) )
    Tu jakaś stare info o tym kleju:

    "Klej polimerowy służy do przyklejania kasetonów styropianowych,
    drewnianych, glazury, szkła, ekranów zagrzejnikowych,
    ceramiki, korka, sztucznej skóry, płytek poliestrowych
    do podłoży takich, jak: tynk cementowo-wapienny, gipsowy,
    płyty gipsowe, cegła itp.

    Klej polimerowy jest roztworem polioctanu winylu w metanolu.
    Jest to gęsta ciecz, bezbarwna lub lekko żółta. Tworzy
    bezbarwne, wodoodporne spoiny"

    Jak duża ściana to pewnie będzie za drogo tapetę kleić tym klejem.
    Może kupić folię samoprzylepną z metra. A jak ma być wypas to zadrukować
    stosowną grafiką. Folia z drukiem to 25 zł/m2.

    A jak zwykły klej do tapet jeżeli styropianu się nie trzyma, to
    zagruntować go.

    Robert