  • Data: 2018-02-21 12:08:39
    Temat: Re: Ściany zelbet vs porotherm
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał

    > Nie wiem co trzeba spieprzyć w trybie budowlanym żeby grzyba albo zacieki
    > (sic!) mieć po wprowadzeniu się (nawet tego samego roku) -- chyba po
    > prostu
    > trzeba olać wentylowanie czy osuszanie powykonawcze a i tak to nadal nie
    > tłumaczy grzyba i zacieków a kieruje podejrzenie w stronę kompletnego
    > braku
    > wentylacji... Dlatego ponwonie, czyżby tam była WG a właściciel był znanym
    > sknerusem co zamyka kratki aby ciepło nie uciekało? :P

    Kilka lat temu, po sąsiedzku z moją działką wybudowano dom, budując
    wszystko latem lub jesienią. Na jesieni był stan surowy otwarty.
    Aby zamknąć dom na zimę obito wszystkie otwory szczelnie folią plastikową.
    Byłem wraz z właścicielem przy otwarciu domu wiosną.
    Wszystkie ściany miały czarne zacieki na całej wysokości.
    Więźba dachowa, jesienią, świeża i jasna teraz cała była pokryta czarną
    pleśnią.
    Dla mnie dom był do wyburzenia, facet jakoś próbował zlikwidować tego grzyba
    i dom ukończył.
    Nie chciał bym mieszkać w takim domu.
    Podobne efekt uzyskują ludzie wstawiając na zimę super szczelne plastikowe
    okna,
    bez ogrzewania.
    --
    Tomasz