    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Sedes elektroniczny
    Date: Wed, 23 Jun 2010 12:23:08 +0200

    Ikselka pisze:

    jedno obok drugiego. Powody oddzielenia raczej oczywiste.

    > Może dla meżczyzn nie, ale dla kobiet tak.

    A ja znowu swoje... zejdźmy na ziemię!!!

    Po co Ci w domu urządzenie sanitarne przydatne niby to dla wszystkich, a
    faktycznie użyteczne tylko dla kobiet? Coś mi tu nie gra.
    Nie używam na co dzień bidetu, ale po tym co kiki pisał zastanowiłem
    się, czy faktycznie ma coś takiego sens.

    Jeżeli ten luksus ma podmywać mnie, a ja do tego muszę się rozebrać od
    pasa w dół, to jest to co najmniej nieporozumienie.

    To, co było widać na filmiku miałoby jeszcze jakiś sens, bo gacie
    pozostają spuszczone do kolan :-), a ja siedzę dalej, gdzie siedziałem
    dotychczas. W takim razie jest z tego czegoś użytek w pełnym tego słowa
    znaczeniu. Jak mam spuszczać gacie całkiem, przy tym zzuwać buty i
    rozkraczać się nad miską bidetową, która zapewni mi co najwyżej
    popryskanie wodą trąby, a dziurkę muszę umyć wodą nalaną do miski
    bidetowej, to ja dziękuję za taką 'wygodę'.

    Zastanawiam się w ogóle, czy bidet sobie montować skoro tak się sprawy
    mają... Jak już, to ten elektroniczny :-))). No niestety - 'krasnoludki
    do wynoszenia za nas nieczystości' kupowane w sklepie i sterowane
    pilotem jednak tu wygrywają.

    A co jak nie będzie prądu...? :-)

    Akurat podmywanie automatem tyłka nie jest 'pierwszą potrzebą życiową' i
    przez te x dni/godzin w roku, kiedy nie ma prądu, da się wyżyć :-))).

    Pozostaje jeszcze kwestia ceny urządzenia, ale to już jest sprawa
    indywidualnych wyliczeń... Każdy musi wybrać czy i co chce mieć w domu.
    Jeden postawi na parkiet z egzotycznego drewna, a drugi przyoszczędzi,
    założy panele w salonie, a fundnie sobie bideto-sedes sterowany na
    pilota :-). Obaj to dziwacy, ale każdy z nich ma prawo do bycia
    dziwakiem... jego sprawa :-).

    pozdr.
    robercik-us