  • 11. Data: 2010-06-22 20:44:26
    Temat: Re: Sedes elektroniczny
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 22-06-2010 21:54, kiki pisze:
    > Widziałem w hotelach bidety sikające od dołu, centralnie ale u nas
    > takich nie ma. U nas bidet to taka umywalka zamontowana niżej.
    > Nie wiem ale wolę jednak zdjąć spodnie i wskoczyć pod panel
    > przysznicowy, ustawić od pasa w dół i szybko się wymyć niż korzystać z
    > bidetu w wykonaniu takim jak oferowane na rynku w PL :-)

    A co powiesz na takie rozwiązanie?
    http://www.uspa.com.pl/index2.php?page=film

    Witek

  • 12. Data: 2010-06-22 20:47:12
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "witek" <w...@e...com.pl> wrote in message
    >W dniu 22-06-2010 21:54, kiki pisze:

    > A co powiesz na takie rozwiązanie?
    > http://www.uspa.com.pl/index2.php?page=film

    No o tym pisałem. To kosztuje swoe ale jak działa trudno powiedzieć. Bidety
    ceramiczne miały normalną rurę wodną z kilkoma litrami na minutę, a taki
    odpustowy pistolecik na wodę ?

  • 13. Data: 2010-06-22 20:59:49
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "witek" <w...@e...com.pl> wrote in message

    > A co powiesz na takie rozwiązanie?
    > http://www.uspa.com.pl/index2.php?page=film

    I jeszcze jedno :-) Kobiety inaczej się myją niż faceci :-)
    Weź sobie wyobraź faceta, siebię jak a luźne wypróżnienie i nagle takim
    strumyczkiem od tyłu dostanie strzał :-) Dla mnie to cała ta nasza "nutella"
    zostanie zepchnięta do przodu za jajka :-)
    Znowu kobiety też mają inne potrzeby :-)
    Raczej woda kobiecie powinna sikać nie nagarniając shitu z jednego otworka w
    drugi, a tak to wygląda :-)

    Raz w hotelu widziałem taki rasowy bidet. Jak się siadło i odkręciło to masa
    wody robiła swoje, a szczelne siedzenie na ceramice dawało uszczelnienie :-)
    To sa trudne tematy, wstydliwe dla wielu ale takie życie :-) Nie wolno nam
    sie wstydzić zapytać sprzedawcy o szczegóły :-)

  • 14. Data: 2010-06-22 21:10:15
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Zdecydowanie czystszy jesteś po podmyciu się.

    Zdecydowanie :)

> [...]
    > się na tego typu sprzęt, ale... nie wiadomo jak wygląda w praktyce ten
    > 'bideto-sedes' :-), jak on faktycznie działa? Pewnie trzeba doprowadzić
    > ciepłą i zimną wodę do tego... skoro to jest elektroniczne, to i prąd, a
    > co tam jest elektronicznego? Czy sterowanie temperaturą wody do podmywania
    > tyłka, czy czujnik stwierdzający, że już skończyłeś i teraz można zacząć
    > lać wodę :-))), czy może jeszcze coś innego...?
    >
    > Jak dla mnie w takim urządzeniu stosowanie wysokiej elektroniki nie byłoby
    > konieczne, chyba że ktoś potrafi to konkretnie uzasadnić :-)))

    Jest jeszcze inne rozwiązanie proste, tanie i skuteczne - ja takie właśnie
    używam :)
    Otóż są w sprzedaży (ja kupowałem w Castoramie ok. 50-60zł) takie małe
    "słuchawki" bidetowe podobne do prysznicowych z przyciskiem oraz dodatkowym,
    specjalnym zaworem automatycznym. Zawór automatyczny zakłada się zamiast
    końcówki (perlatora) do baterii umywalkowej.
    Obsługa polega na tym, że puszczamy sobie w umywalce wodę, a następnie
    skierowujemy "słuchawkę" tam, gdzie potrzeba i naciskamy w niej przycisk. Po
    naciśnięciu przycisku woda przestaje lecieć przy umywalce a zaczyna lecieć
    przez "słuchawkę". Po zwolnieniu przycisku, woda przestaje lecieć przez
    słuchawkę, a znów zaczyna lecieć przy umywalce. "Słuchawka" posiada uchwyt,
    który możemy zamontować na ścianie obok muszli klozetowej.
    Jest tylko jeden mankament - nie spotkałem takich zestawów z zaworem do
    baterii wannowej. Ja w celu zamontowania tego zaworu do baterii wannowej,
    złeciłem w najbliższym warsztacie ślusarskim wytoczenie przejściówki z
    gwintami, która jest wkręcona w baterię wannową, a w tę przejściówkę dopiero
    wkręcony jest zawór.

  • 15. Data: 2010-06-22 21:18:55
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Dla mnie sprawą zasadniczą jest ODDZIELENIE żtp naczyń używanych do
    > poszczególnych ww czynności. Tak więc tylko osobny bidet i osobny sede -
    > jedno obok drugiego. Powody oddzielenia raczej oczywiste.

    A dla mnie jest to najbardziej uciążliwa czynność do jakiej jestem zmuszony,
    ponieważ ja zawsze po każdym załatwieniu się, myję d...psko.
    Nierzadko ludzie ze względu na zbyt małe rozmiary łazienki potrafią montować
    sedes i bidet w przeciwległych rogach łazienki. Naprawde jest małoprzyjemne
    bieganie z gołym, brudnym tyłkiem po całej łazience ze spuszczonymi
    spodniami.
    A tak załatwiam sprawę i odrazu myję. Tyle, że ja używam ruchomej
    "słuchawki" bidetowej.

  • 16. Data: 2010-06-22 22:42:19
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    witek pisze:

    > A co powiesz na takie rozwiązanie?
    > http://www.uspa.com.pl/index2.php?page=film

    O ja cie kręce... :-)

    Jeszcze trochę a w biedronce dostępne będą w paczkach na kilogramy...
    Krasnoludki, co to za nas wynoszą :-D i sami to już nic nie będziemy
    musieli, tylko naciśniemy na pilota.

    pozdr.
    robercik-us

  • 17. Data: 2010-06-22 22:45:52
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Nie wiem ale wolę jednak zdjąć spodnie i wskoczyć pod panel przysznicowy,
    > ustawić od pasa w dół i szybko się wymyć niż korzystać z bidetu w
    > wykonaniu takim jak oferowane na rynku w PL :-)

    Mam podobne odczucia, tylko pozniej ludzie pisza, ze nie spelniam
    statystycznych norm zuzycia cieplej wody.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2010-06-22 22:55:33
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Mam podobne odczucia, tylko pozniej ludzie pisza, ze nie spelniam
    > statystycznych norm zuzycia cieplej wody.

    Jak już ktoś ma bidet to dalej temat tabu :-) Z wypiekami na policzkach :-)
    Trudno nie mieć wypieków jak nie da sie takiego bidetu używać.
    Ja jako facet mając bidet ze zwykłą baterią od góry bidetu tak zwaną
    "bidetową" mogę usiąść na nim i umyć fujarkę albo napuścić wody, zakorkować
    żeby wymyć dupsko co nie wydaje mi sie eleganckie. Myć trzeba pod
    strumieniem, a nie w misce.

    Kobiety...hmmm... chyba tylko onanizować się strumieniem :-) i reszta tak
    jak faceci :-) To bez sensu.

    Może ktoś ma przepis na bidet, o którym nie wiem? :-)

  • 19. Data: 2010-06-23 00:00:32
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Kobiety...hmmm... chyba tylko onanizować się strumieniem :-) i reszta tak
    > jak faceci :-) To bez sensu.
    >
    > Może ktoś ma przepis na bidet, o którym nie wiem? :-)

    Biorac pod uwage powyzsze nie mam bidetu.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2010-06-23 08:17:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 21:13:04 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > nie jest oczywste :)

    Może dla meżczyzn nie, ale dla kobiet tak.

    > kup sobie UPS do kibla albo ag regat.

    :-D