  • 1. Data: 2010-06-21 20:55:16
    Temat: Ikselka odpowiedz na pytanie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    news:9ah3lmimitbw$.1pd1oztexb8he.dlg@40tude.net...

    > Tak? - smutne :-)

    Zamiast się wyśmiewać, wymień przestrzenie gazowe w ciele człowieka, które
    nie mają połączenia na zewnątrz.

    Pewnie nie odpowiesz, albo odpowiesz na pytanie, które nie padło.
    To potwierdza stawianą wielokrotnie tezę, że podobnie jak Panslavista jesteś
    uzależnioną od internetu kurą domową. Wszelką wiedzę czerpiesz z
    wyszukiwarki.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-06-21 21:05:16
    Temat: Re: Ikselka odpowiedz na pytanie
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:55:16 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Zamiast się wyśmiewać, wymień przestrzenie gazowe w ciele człowieka, które
    > nie mają połączenia na zewnątrz.

    Cały układ krwionośny - zawiera mnóstwo rozpuszczonego gazu.
    Przestrzenie wewnątrzkostne.

    Ale nie z tetgo się śmiałam, lecz z tych "przestrzeni gazowych" - bo wcale
    nie musi to byc przestrzeń wypełniona wolnym gazem, aby się on nagle
    pojawił w postaci lotnej - mowa o gazach rozpuszczonych we krwi i płynach
    tkankowych-komórkowych.

> [...]
    > To potwierdza stawianą wielokrotnie tezę, że podobnie jak Panslavista jesteś
    > uzależnioną od internetu kurą domową. Wszelką wiedzę czerpiesz z

    I co teraz? Przeprosisz, czy będziesz rżnął ważniaka do końca?
    Moja wiedza to zwykła, ogólna wiedza z ogólniaka. najzwyklejsza, popularna,
    podstwaowa. Żenujacy jesteś. Fakt, dziś już nikt po ogólniaku nie wie nawet
    podstawowych rzeczy, stąd Twoje insynuacje - ale każdy sądzi sam po sobie,
    wykształciuchu.

    --
    XL kura domowa wykształcona

  • 3. Data: 2010-06-21 21:13:35
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Cały układ krwionośny - zawiera mnóstwo rozpuszczonego gazu.
    > Przestrzenie wewnątrzkostne.

    Wymień przestrzenie gazowe.
    1. Rozpuszczony gaz nie jest przestrzenią gazową. Jest rozpuszczony i stan
    skupienia otrzymanej cieczy jest 100% ciekły.
    2. Nie ma żadnych pustych miejsc w kościach. Pomyliło Ci się z kurczakiem, z
    którego robiłaś rosół, albo kością z golonki.

> [...]
    > nie musi to byc przestrzeń wypełniona wolnym gazem, aby się on nagle
    > pojawił w postaci lotnej - mowa o gazach rozpuszczonych we krwi i płynach

    On się nagle nie pojawia o ile nie następuje nagłe podciśnienie. Nawet w
    przypadku, gdyby takie podciśnienie nastąpiło, to powstają mikropęcherzyki
    widoczne pod mikroskopem. Dopiero po około 5 minutach łączą się one w duże
    pęcherze mogące spowodować zator. Pod stałym ciśnieniem nie ma żadnych
    pęcherzyków we krwi ani płynach.

> [...]
    > nawet
    > podstawowych rzeczy, stąd Twoje insynuacje - ale każdy sądzi sam po sobie,

    Wiedziałem, że nie odpowiesz na zadane pytanie, tylko na inne, które nie
    padło.
    Potwierdzasz, że niewiele wiesz, ale lubisz gadać.

    Powtórzę pytanie: wymień przestrzen gazową w ciele człowieka, która nie ma
    połączenia na zewnątrz.
    Nie wymieniłaś ani jednej.

    PS Wykształciuch z Twoich ust to komplement. Dziękuję.

  • 4. Data: 2010-06-21 22:01:51
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> [...]
    > To potwierdza stawianą wielokrotnie tezę, że podobnie jak Panslavista
    > jesteś uzależnioną od internetu kurą domową. Wszelką wiedzę czerpiesz z

    Trutu tutu. Jama płucna i jama brzuszna, p. Bork..ski. Choć u kobiet ta
    druga raczej może być drożna - przez jajniki.

  • 5. Data: 2010-06-21 22:14:54
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > PS Wykształciuch z Twoich ust to komplement. Dziękuję.
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Ja wiem. Ja wiem. U ikselki jest taka przestrzeń gazowa. Znajduje się w głowie.
    W środku czaszki. Kiedyś myślałem ze ona ma tam tylko mało pomarszczone. A
    okazało się że tam pusto jak w napompowanym powietrzem balonie. Trafiłem? Co
    wygrałem?

  • 6. Data: 2010-06-21 22:34:18
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    > "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

    > Trutu tutu. Jama płucna i jama brzuszna, p. Bork..ski. Choć u kobiet ta
    > druga raczej może być drożna - przez jajniki.

    Pytanie dobre na grupę - nie wszyscy wiedzą, że jesteś fizykiem z
    doktoratem. A pytanie na poziomie podstawówki, Czy ma być pułapką na mojego
    kompa? Przeciez specjalizowałeś się w maszynach o 8 bitowym bajcie, a nie w
    PC.

  • 7. Data: 2010-06-21 22:37:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 00:01:51 +0200, Panslavista napisał(a):

    > "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

    > Trutu tutu. Jama płucna i jama brzuszna, p. Bork..ski. Choć u kobiet ta
    > druga raczej może być drożna - przez jajniki.

    :-O

  • 8. Data: 2010-06-21 22:39:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 23:13:35 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
    > połączenia na zewnątrz.
    > Nie wymieniłaś ani jednej.
    >
    > PS Wykształciuch z Twoich ust to komplement. Dziękuję.

    Uparłeś się na przestrzenie. A gaz jest WSZĘDZIE, nie tylko w
    przestrzeniach. I dlatego istneje coś takiego, jak choroba dekompresyjna. I
    spadaj.

  • 9. Data: 2010-06-21 22:52:42
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]

    Z czego się cieszysz? Z pana prof., czy jajników? Jeżeli z tych ostatnich,
    to nieraz tłokiem z uszczelką dymaniczną napompowałem do pełna brzuch
    delikwentki. Później nacisnąwszy ręką powodowałem gwałtowy wypływ z różnymi
    efektami - żenując ją perfidnie... :-)))

  • 10. Data: 2010-06-21 23:15:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 00:52:42 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
    > delikwentki. Później nacisnąwszy ręką powodowałem gwałtowy wypływ z różnymi
    > efektami - żenując ją perfidnie... :-)))

    Tiaaa.... i te jajniki też napompowałeś, no jasssne.
    :->