  • 1. Data: 2010-06-21 15:55:08
    Temat: Mole jak skowronki.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Q...a, mamy już dość!!
    Ubraniowe, nie spożywcze.
    Raid nie pomaga, Expel nie pomaga, wietrzenie nie pomaga (właśnie uśmiechnięty do
    mnie mol siedział sobie w najlepsze na dywaniku
    wywieszonym na sznurku na balkonie), różne saszetki i sraszetki może pomagają o tyle,
    że wewnątrz zamkniętych szaf moli nie
    stwierdzamy.
    Jak wytępić to g... latające po całym mieszkaniu i przysiadające na każdej ścianie i
    każdym suficie??
    THX

  • 2. Data: 2010-06-21 15:59:35
    Temat: Re: Mole jak skowronki.
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > stwierdzamy.
    > Jak wytępić to g... latające po całym mieszkaniu i przysiadające na każdej

    Naftalina i wietrzenie na słońcu. Dobre pranie - gdyż latające mole to są
    już po zniesieniu jajek, z których w następnym rzucie wylęgną się żarłoczne
    larwy. Zagrożone włókna naturalne pochodzenia zwierzęcego (wełna) i skóra
    naturalna (wyroby skórzane i futra).

  • 3. Data: 2010-06-21 16:01:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > stwierdzamy.
    > Jak wytępić to g... latające po całym mieszkaniu i przysiadające na każdej

    Prawdziwy odkurzacz wodny - zamknąć wyroby w worku foliowym i odessać
    powietrze - podciśnienie załatwia skutecznie - wyssie zawartość pancerzyka
    chitynowego i jajek.

  • 4. Data: 2010-06-21 16:03:58
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "?ćęłńó?Ľż" <a...@i...pl> wrote in message
    >
    > Prawdziwy odkurzacz wodny - zamkn?ć wyroby w worku foliowym i odessać
    > powietrze - podci?nienie załatwia skutecznie - wyssie zawarto?ć pancerzyka
    > chitynowego i jajek.

    W jaki sposób podciśnienie ma wyssać zawartość jajek?
    Czy próbowałeś kiedyś podciśnieniem wyssać wodę z zakręconego słoika np
    podłączając pompę próżniową do dziury w pokrywce? Opisz rezultat choćby
    teoretycznie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-06-21 16:11:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> [...]
    > Czy próbowałeś kiedyś podciśnieniem wyssać wodę z zakręconego słoika np
    > podłączając pompę próżniową do dziury w pokrywce? Opisz rezultat choćby

    Całe gadziejstwo zamknięte w chitynie jest odporne na wzrost ciśnienia i
    zupełnie nieodporne na podciśniehnie. To jest tak, jakbyś bez skafandra
    wyskoczył w kosmos.
    Mając Rainbow lub Hylę można zrobić jeszcze jedno - wyciągnąć powietrze
    z worka, a później nadmuchać czystym powietrzem worek foliowy z kołdrą,
    poduszkami itp pozbywając się nie tylko moli i roztoczy ale np. zapachu
    potu.

  • 6. Data: 2010-06-21 16:47:32
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > Całe gadziejstwo zamknięte w chitynie jest odporne na wzrost ciśnienia
    > i zupełnie nieodporne na podciśniehnie. To jest tak, jakbyś bez skafandra

    Zostawmy odporność, ale wytłumacz mi jak podciśnienie może wyssać płyn ze
    sztywnego zamkniętego naczynia, czy pancerzyka chitynowego?
    To bzdura jest.

  • 7. Data: 2010-06-21 17:00:46
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > Zostawmy odporność, ale wytłumacz mi jak podciśnienie może wyssać płyn ze
    > sztywnego zamkniętego naczynia, czy pancerzyka chitynowego?

    Zawartość jest prawie płynna, a pancerzyk czy osłonka nie jest szczelna, to
    jedno, a drugie to jest rozrywana i później wygląda jak rozerwana wylinka..

  • 8. Data: 2010-06-21 17:02:14
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

  • 9. Data: 2010-06-21 17:04:19
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > Zawartość jest prawie płynna, a pancerzyk czy osłonka nie jest szczelna,
    > to jedno, a drugie to jest rozrywana i później wygląda jak rozerwana

    Wytłumacz mi jaka siła ma wypchnąć treść pancerzyka na zewnątrz?

    Podpowiem, że nie ma czegoś takiego jak siła podciśnienia. Wybuchające w
    próżni gałki oczne na filmach s-f, to fikcja.

  • 10. Data: 2010-06-21 18:40:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 19:04:19 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Podpowiem, że nie ma czegoś takiego jak siła podciśnienia. Wybuchające w
    > próżni gałki oczne na filmach s-f, to fikcja.

    Nie żebym broniła siły ssącej odkurzacza działającej wybiórczo na bebechy
    roztoczy i moli, zamiast na nie całe hurtem, ale ogólnie: nagła zmiana
    ciśnienia na znaaaaaaaaaaacznie niższe robi swoje całkiem wyraźnie, daje
    też nieźle po oczach... vide kłopoty panów nurków lub skrajnie
    wysokogórskich wędrowniczków...