  • 61. Data: 2010-06-22 05:08:13
    Temat: Re: Mole jak skowronki.
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4c204413$0$2594$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

    > Napełnij worek wodorem (to taki gaz) zamknij go szczelnie, obciąż jakąś
    > masą i pilnie obserwuj.

    Napełnij go powietrzem i nie zamykaj szczelnie, tylko zgrzej.
    Obserwuj.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 62. Data: 2010-06-22 17:33:02
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Q...a, mamy już dość!!
    > Ubraniowe, nie spożywcze.
    > Raid nie pomaga, Expel nie pomaga, wietrzenie nie pomaga (właśnie uśmiechnięty do
    mnie mol siedział sobie w najlepsze na dywaniku
    > wywieszonym na sznurku na balkonie), różne saszetki i sraszetki może pomagają o
    tyle, że wewnątrz zamkniętych szaf moli nie
    > stwierdzamy.
    > Jak wytępić to g... latające po całym mieszkaniu i przysiadające na każdej ścianie
    i każdym suficie??
    > THX

    Może... Dokładnie przejrzyj zawartość kuchennej spiżarni. Zwłaszcza
    różnego rodzaju "proszki" - zupki, przyprawy, zioła, płatki, a
    szczególnie suszone grzyby, ale nie tylko. Jeśli natrafisz na takie
    nitkowate zlepienia "proszków" - wywal, to jest pozostałość po
    gąsienicach. No oczywiście na imago też można trafić.

    Kiedyś opowiadano mi, jak w pustym pokoju skądś dochodziły dziwne
    szmery. Po dochodzeniu okazało się, że to kłębowisko moli w worku
    foliowym, gdzie były suszone grzyby. Wtedy jeszcze były piece...
    --
    Grzexs

  • 63. Data: 2010-06-23 08:18:54
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:

    > Q...a, mamy już dość!!
    > Ubraniowe, nie spożywcze.

    Problem z molami występuje nie tylko na naszej Ziemi, ale w całym Kosmosie:

    "Dwa lata temu w tym samym obłoku materii międzygwiazdowej zespół Groth
    znalazł naftalen, zwany popularnie naftaliną."

    Jak widać, Obcym nie obcy jest masz ulubiony środek przeciw molom :-)

    http://wiadomosci.onet.pl/2188186,16,niecodzienne_od
    krycie_polskich_naukowcow,item.html

    --
    Bogdan

  • 64. Data: 2010-06-23 20:01:37
    Od: MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com>

    Ikselka:

    > Nie - choroba dekompresyjna wystepuje na skutek zmiany ciśnienia z
    > dużego na małe.

    Tylko że ciśnienie atmosferyczne nie jest duże. Zmiana ciśnienia przy
    dekompresji od 1 atm do próżni jest taka jak przy zmianie głębokości
    zanurzenia w wodzie o zaledwie 10 metrów (w czystej wodzie, w zasolonej o
    jeszcze mniej). To tylko kilkakrotnie więcej niż normalna różnica w
    ciśnieniu krwi między głową a nogami w pozycji stojącej, a jeśli jeszcze
    uwzględnimy skurczowe i rozkurczowe...

    MacAaron

  • 65. Data: 2010-06-29 12:24:00
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Te kuchenne po wieloletniej walce zostały zlikwidowane.
    Teraz namnożyły się ubraniowe raczej.

    -----