eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSerwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta › Re: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
    Date: Wed, 26 Aug 2009 15:11:54 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <h73cbm$416$1@news.onet.pl>
    References: <h707pu$n4n$1@mail.insert.com.pl>
    <h70cji$o80$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h70dji$5j9$1@mail.insert.com.pl> <h71fhm$2lco$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1251292342 4134 95.50.150.114 (26 Aug 2009 13:12:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Aug 2009 13:12:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:370371
    [ ukryj nagłówki ]

    William Bonawentura wrote:
    > Użytkownik "Teresa Moroz" <t...@i...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:h70dji$5j9$1@mail.insert.com.pl...
    >>> A po co korzystać z serwisu Buderusa po gwarancji? Dłużej, drożej i
    >>> niekoniecznie lepiej. Do tego drogie części, a niekoniecznie do
    >>> Buderusa musi być pompa Buderusa.
    >>> Po wpisaniu w Google "serwis kotłów wrocław" wyskakuje całkiem
    >>> pokaźna liczba wyników.
    >>
    >> Dziękuję za odzew.
    >> Z googli skorzystałam od razu. W tym sęk , że cześć speców z listy,
    >> po kontakcie telefonicznym, Buderusem nie zajmuje się.
    >> Część fachowców jest zaganianych, albo w ogóle nie są zainteresowani.
    >> Dzwoniłam też do przedstawiciela firmy produkującej pompy o typach
    >> wymienionym w instrukcji - odesłał mnie do Buderusa :)
    >>
    >
    > Nie dziwię się. Kupiłaś kocioł w firmie która ma zamknięty rynek
    > serwisu. Coś jak ASO Renault albo Toyoty.
    >
    >
    >> Co roku robimy przegląd pieca - jeśli chodzi o konserwację - tu nie
    >> ma większych problemów.
    >
    > Tak jak i z nowym samochodem i obowiązkowymi przeglądami
    >
    >> Gdy doszło do awarii pompy - zaczęły się schody.
    >
    > Nowy kocioł możesz mieć za 2-3 tys. zł. Warto się bujać z serwisem ?

    no jednak pompę można kupić juaz za kilkaset złotych

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1