    Date: Sat, 18 Apr 2015 06:22:34 +0200
    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sezon uważam za otwarty :)

    W dniu 2015-04-17 o 07:48, Adam Sz. pisze:

    > Na ten rok w planach mam zrobienie w koncu podbitki, wybrukowanie miejsca
    > gdzie docelowo bedzie stala altanka, opaski w ogol domu i chodnika. Nie
    > zakladam wiecej bo i tak sie nie uda.

    Hehe :)

    Ja specjalnie zakładam każdej wiosny całą masę prac, bo wiem, że uda mi
    się z tego może połowę zrealizować.

    Żona na mnie tylko krzyczy, że mam kolejne pomysły, a poprzednie nie są
    pokończone. Już tak mam, że tracę zapał na ostatniej prostej :)
    I dlatego od 3 lat stoi ogrodzenie, ale siatka nie jest poprzywiązywana
    do druta, jest podbitka, ale kątowniki (wykończenia) są niepomalowane,
    jest piękny kompostownik ze stempli sosnowych, ale niepoprzycinanych
    (jak robiłem, to nie miałem paliwa do pilarki i powiedziałem żonie, że
    jutro po drodze kupię - jutro trwa drugi miesiąc) i cała masa projektów,
    którym brakuje tej wisienki na torcie :) Nawet łazienkę na górze
    wykańczam piąty rok, a wystarczy już tylko pomalować i założyć baterie.
    Nawet dwa razy kupowałem farby, ale się przeterminowały :) Po prostu się
    nudzę w pewnym momencie - jak już widać koniec - i zabieram się za
    kolejny ekscytujący pomysł ;)

    Ale w tym roku mam postanowienie, żeby pokończyć wszystko, co nie
    zostało pokończone. Oczywiście w międzyczasie, bo póki co... zabieram
    się za nowy projekt - wędzarnię :)

    Pozdrawiam,
    MW