  • 11. Data: 2011-03-03 08:20:42
    Temat: Re: Siedlisko - pułapki?
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ikmf4j$ab1$1@inews.gazeta.pl...
    > Fajnie, a kto będzie odśnieżał drogę do drogi?

    A to pewnie zależy od potencjalnego mieszkacza. Co mają powiedzieć ci którzy
    mieszkają samotnie na stokach gór gdzie do jednego domku prowadzi kilometr
    wijącej się drogi. Czasem krytej asfaltem, czasem nie. Też zyją i jakoś dają
    radę.
    Kiedyś podwoziłem na stopa ciekawego człowieka. Z tego co mówił był kiedyś
    wykładowcą uniwersyteckim, potem zmienił tryb życia. Wiosną i latem
    wyjeżdżał do UK i tam pracował zarabiając na resztę roku, którą spędzał w
    jakiejś chacie wiejskiej kupionej gdzieś w Rzeszowskiem. Z tego co
    opowiadał, praktycznie zimą nie ruszał się z domu - co najwyżej po to by
    przynieść z szopy drewno do palenia. Miał na zimę naszykowane zapasy,
    uzupełniał na bieżąco pieczywo i artykuły pierwszej potrzeby a poza tym
    spędzał zimę w chacie przysypanej śniegiem po okna siedząc przy piecu i
    czytając książki. Jedyny pojazd jaki posiadał top rower. Mówił że myśli o
    kupnie konia. Wyglądał na szczęśliwego.
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2011-03-03 18:38:39
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Moglibyście podpowiedzieć na co trzeba uważać przy założeniu że kupię
    > siedlisko i będę chciał w miejscu starego domu stawiać nowy po wyburzeniu
    > starego? Podobno papierologii jest mniej i generalnie cała budowa może iść
    > szybciej niż "od zera w szczerym polu".
    > Gdzie jest haczyk?

    Raport oddziaływania na środowisko, jeśli jest to obszar chroniony.

    --
    AS

  • 13. Data: 2011-03-11 21:11:05
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-02 09:26, Qlfon pisze:
> [...]
    > domami są w cenach małych działek w szczerym polu. Plusem tego jest
    > obecność przyłączy energetycznych, gazowych, wody itp w działce bez
    > konieczności inwestowania w taką infrastrukturę. Zwykle działki są
    > zadrzewione i mają jakiś charakter. Ale pewnie jest jakieś ale...
    > Moglibyście podpowiedzieć na co trzeba uważać przy założeniu że kupię
    > siedlisko i będę chciał w miejscu starego domu stawiać nowy po
    > wyburzeniu starego? Podobno papierologii jest mniej i generalnie cała
    > budowa może iść szybciej niż "od zera w szczerym polu".

    Pewnie nigdzie.
    Zrobić tak jak wszyscy na wsi - kupić z drewniakiem do rozbiórki,
    zgłosić remont, obudować naokoło, środek wyjąć i zapomnieć o problemach
    związanych z normalną budową :)

    Pozdrawiam !