  • 1. Data: 2011-03-01 09:19:33
    Temat: Globalne ocieplenie klimatu? chyba jednak nie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/nauka/dziwne-zachowanie-sl
    onca-to-jest-anomalia,1,4197059,wiadomosc.html

    Pozdrawiam wszystkich mających nadzieję na lżejsze zimy...
    Robert G

  • 2. Data: 2011-03-01 10:11:55
    Temat: Re: Globalne ocieplenie klimatu? chyba jednak nie
    Od: "asad10" <a...@U...pl>

    Użytkownik "robercik-us" napisał w wiadomości grup

    http://wiadomosci.onet.pl/nauka/dziwne-zachowanie-sl
    onca-to-jest-anomalia,1,4197059,wiadomosc.html

    Pozdrawiam wszystkich mających nadzieję na lżejsze zimy...
    Robert G

    http://www.single24.com.pl/file/article_pikto/b/Glob
    alne_ocieplenie_a_damska_bielizna.jpg
    Pozdraawiam, Andrzej Sadowski

  • 3. Data: 2011-03-01 16:06:12
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik asad10 napisał:

    > http://www.single24.com.pl/file/article_pikto/b/Glob
    alne_ocieplenie_a_damska_bielizna.jpg

    > Pozdraawiam, Andrzej Sadowski

    No zabrylowałeś nie z tej ziemi !!!

    Następny proszę...

  • 4. Data: 2011-03-01 17:02:36
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 1 Mar, 10:19, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/dziwne-zachowanie-sl
    onca-to-jest-anom...

    > Pozdrawiam wszystkich mających nadzieję na lżejsze zimy...
    > Robert G

    Eee tam takie pitolenie.
    Klimat sie zmienia i jedyna niezmienna sprawa to to ze sie bedzie
    zmienial.
    Ostatnimi czasy mamy lagodne zimy i suche lata.
    Teraz sie troche zmieni i sie ochlodzi i troche deszczu napada.
    Nie ma sie czym fascynowac.
    Wkurza mnie jedynie to ze nawet z pogody sie wykombinowuje jak z ludzi
    zedrzeć kase.

  • 5. Data: 2011-03-01 18:17:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2011 10:19, robercik-us pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/dziwne-zachowanie-sl
    onca-to-jest-anomalia,1,4197059,wiadomosc.html

    Ponownie polecę książkę "Upadłe anioły" - interesująca wizja świata, w
    którym władzę przejęli fundamentalistyczni pseudo-ekolodzy (do spółki z
    paroma innymi grupami ignorantów, m.in. specjalistów od "leczenia"
    kryształami i innych wróżb).

    Tam autor zakłada, że owszem - efekt cieplarniany, będący dziełem
    ludzkich rąk, jak najbardziej jest prawdziwy. Niestety w tej książce
    nowa władzuchna go radykalnie zwalczyła i okazało się, że ten efekt
    cieplarniany stanowił przeciwwagę do nadciągającej epoki lodowcowej
    wywołanej spadkiem aktywności Słońca. Przez co zrobiło się CHOLERNIE
    zimno ;-/

  • 6. Data: 2011-03-01 20:04:04
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-03-01 10:19, robercik-us pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/dziwne-zachowanie-sl
    onca-to-jest-anomalia,1,4197059,wiadomosc.html

    > Pozdrawiam wszystkich mających nadzieję na lżejsze zimy...

    Bzdury. Zamiast szmatławców polecam bardziej fachową literaturę w tym
    temacie.

    Mamy akurat zmniejszoną aktywność słoneczną a jest cieplej niż
    wieloletnia średnia (czyli jest inny istotny czynnik, który to powoduje).
    http://www.clim-past.net/6/745/2010/cp-6-745-2010.pd

    Natomiast w kwestii zimna u nas. Polecam artykuł o NAO
    http://gfspl.rootnode.net/BLOG/?p=2091

    W skrócie - nasze zimy (w Polsce) w dużej mierze są determinowane przez
    warunki panujące pomiędzy Azorami a Islandią. Przypominam, że na jesieni
    rozpętała się tutaj dyskusja (na bazie artykułu o podobnym źródle, co
    powyższy) nt. zimy tysiąclecia i zatrzymania prądu zatokowego. No to
    spójrzmy - jaki to był efekt. Prąd zatokowy ma największy wpływ na
    pogodę w Wielkiej Brytanii. Tymczasem tam było:
    http://gfspl.rootnode.net/BLOG/?p=2176

    M.