    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sk***syny z Taurona
    Date: Fri, 12 Apr 2013 16:35:59 +0200

    dyskusyjnych:vecyodoieb05$.1h7vpyx03zaeu.dlg@40tude.
    net...

    > Czy nie ma bata na debilizm w tym kraju?

    > Otoz spolka Tauron oglosila w mojej miejscowosci, ze w przyszlym tygodniu,
    > w ramach prac konserwacyjnych, przez 6 dni nie bedzie pradu. Oczywiscie
    > nie
    > cala dobe, ale przez caly "dzien roboczy", od 7:30 do 16:30.

    > Jakim kretynem trzeba byc, zeby robic takie rzeczy bez przynajmniej
    > miesiecznego wyprzedzenia? Czy oni nie rozumieja, ze ludzie pracuja w
    > domach, maja male dzieci, maja prace wykonczeniowe wymagajace pradu...?!

    > I to nie jest zadna nagla awaria, tylko wymiana slupow...

> [...]

    Pierwsze co to zainteresuj tym UOKIK i miejskiego rzecznika konsumentów.

    Nie wiem, czy jako osoba prywatna masz jakieś szanse na odszkodowanie. Swego
    czasu Vattenfall chciał firmie w której wtedy pracowałem odciąć zasilnie na
    jeden dzień od rana do wieczora. Wystarczyło jedno pismo odpowiednio
    napisane przez prawników by zmienili zdanie i stwierdzili że prąd wyłączą w
    weekend :-) No ale firmy mają inne umowy niż osoby prywatne.

    Pozdrawiam
    Ergie