  • 1. Data: 2013-04-12 16:06:20
    Temat: Sk***syny z Taurona
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy nie ma bata na debilizm w tym kraju?

    Otoz spolka Tauron oglosila w mojej miejscowosci, ze w przyszlym tygodniu,
    w ramach prac konserwacyjnych, przez 6 dni nie bedzie pradu. Oczywiscie nie
    cala dobe, ale przez caly "dzien roboczy", od 7:30 do 16:30.

    Jakim kretynem trzeba byc, zeby robic takie rzeczy bez przynajmniej
    miesiecznego wyprzedzenia? Czy oni nie rozumieja, ze ludzie pracuja w
    domach, maja male dzieci, maja prace wykonczeniowe wymagajace pradu...?!

    I to nie jest zadna nagla awaria, tylko wymiana slupow...

    Kurwa mac!

    Zastanawiam sie nad skarzeniem ich o straty...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-04-12 16:35:59
    Temat: Re: Sk***syny z Taurona
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    net...

> [...]

    > I to nie jest zadna nagla awaria, tylko wymiana slupow...

    > Kurwa mac!

    > Zastanawiam sie nad skarzeniem ich o straty...

    Pierwsze co to zainteresuj tym UOKIK i miejskiego rzecznika konsumentów.

    Nie wiem, czy jako osoba prywatna masz jakieś szanse na odszkodowanie. Swego
    czasu Vattenfall chciał firmie w której wtedy pracowałem odciąć zasilnie na
    jeden dzień od rana do wieczora. Wystarczyło jedno pismo odpowiednio
    napisane przez prawników by zmienili zdanie i stwierdzili że prąd wyłączą w
    weekend :-) No ale firmy mają inne umowy niż osoby prywatne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-04-12 16:46:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Apr 2013 16:06:20 +0200 osobnik zwany Maciek
    napisał:

> [...]
    > tygodniu, w ramach prac konserwacyjnych, przez 6 dni nie bedzie pradu.
    > Oczywiscie nie cala dobe, ale przez caly "dzien roboczy", od 7:30 do

    muszą Cię powiadomić na 5 dni przed robotami czyli pewnie zdążyli.
    Po drugie to pewnie tylko zabezpieczenie na wypadek nieprzewidzianych
    sytuacji. Koło mnie wymieniali słupy z okazji przebudowy ulicy. RWE podało
    w ogłoszeniu 3 dni 8-18. Nie wyłączyli nawet na chwilę, a słupy nowe :)

    > Jakim kretynem trzeba byc, zeby robic takie rzeczy bez przynajmniej
    > miesiecznego wyprzedzenia?

    a co bys zrobił? doprowadził własny prąd?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-04-12 16:49:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 16:06:20 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Czy nie ma bata na debilizm w tym kraju?

    Wyprowadzić się możesz jak tu Tobie nie odpowiada. nie trzeba daleko- na Ślasku
    podobno Eldorado jest;)

    > Otoz spolka Tauron oglosila w mojej miejscowosci, ze w przyszlym tygodniu,
    >
    > w ramach prac konserwacyjnych, przez 6 dni nie bedzie pradu. Oczywiscie nie
    >
    > cala dobe, ale przez caly "dzien roboczy", od 7:30 do 16:30.

    Czyli problem w sumie żaden dla "zwykłych" mieszkańców. Gorzej jak ktoś ma firme
    usługową, sklep itp.

    > Jakim kretynem trzeba byc, zeby robic takie rzeczy bez przynajmniej
    > miesiecznego wyprzedzenia?
    Kiedys to musza zrobić
    W sumie co dałoby tobie miesięczne wyprzedzenie z tą informacją?

    >Czy oni nie rozumieja, ze ludzie pracuja w domach, maja male dzieci, maja >prace
    wykonczeniowe wymagajace pradu...?!
    Ludzie tez powinni zrozumiec że kiedyś te prace wykonac Tauron musiał.
    > I to nie jest zadna nagla awaria, tylko wymiana slupow...
    Wolałbys aby nie wymieniali i przez to bywały częste "niezapowiedziane" awarie?
    > Zastanawiam sie nad skarzeniem ich o straty...
    Jak poniesiesz i udokumentujesz straty to skarzyc pewnie możesz.

  • 5. Data: 2013-04-12 16:54:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 14:46:36 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > muszą Cię powiadomić na 5 dni przed robotami czyli pewnie zdążyli.
    > Po drugie to pewnie tylko zabezpieczenie na wypadek nieprzewidzianych
    > sytuacji.

    U mnie niestety zawsze jak pisza ze wylacza, to wylaczaja.

    > a co bys zrobił? doprowadził własny prąd?

    Zaplanowalbym odpowiednio prace przy dlugoterminowych zleceniach, a tak -
    bede siedzial po nocach.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2013-04-12 16:57:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 07:49:42 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ludzie tez powinni zrozumiec że kiedyś te prace wykonac Tauron musiał.

    W normalnym kraju robiliby to w weekend, w sezonie urlopowym albo w nocy.
    Tak w nocy np. naprawia sie nawierzchnie w miastach.
    Ale tu wiadomo - firma jest wazniejsza niz klient.

    > Jak poniesiesz i udokumentujesz straty to skarzyc pewnie możesz.

    I tak zrobie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2013-04-12 16:57:57
    Od: Marcin W <m...@w...pl>

    > Kurwa mac!
    >
    > Zastanawiam sie nad skarzeniem ich o straty...

    Nie robią - wina Tuska - wszystko rozkradane, a stare linie "siadają"
    Robią - wina Tuska - stare było fajne i jeszcze działało..

    Muszą to kiedyś zrobić - kiedy to mają robić ? w nocy ? gdy ludziom
    jeszcze centralne często nocami chodzi ? Trochę wyrozumiałości i
    optymizmu. Nowe słupy - mniej awarii i wyłączeń nieprzewidzianych...

  • 8. Data: 2013-04-12 17:02:20
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 16:54:16 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Dnia Fri, 12 Apr 2013 14:46:36 +0000 (UTC), masti napisaďż˝(a):

    > U mnie niestety zawsze jak pisza ze wylacza, to wylaczaja.

    > Zaplanowalbym odpowiednio prace przy dlugoterminowych zleceniach, a tak -
    >
    > bede siedzial po nocach.
    >

    > --
    >
    > Maciek
    >

    > Karkulowsiaďż˝ zwartusiaďż˝
    >
    > Ratuwsianku Maciuwsio

    Pomyśl sobie że przez kilka dni pracujesz na nocnej zmianie.

  • 9. Data: 2013-04-12 17:07:41
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Ludzie tez powinni zrozumiec że kiedyś te prace wykonac Tauron musiał.

    Jakby szanowali klienta, albo byliby do tego zmuszeni, to wylaczenie
    trwaloby kilka min potrzebne na przepiecie z wymienianej linii na bypas.
    Ze nie wspomne juz o mozliwosci zrobienia linii kablowej zamiast
    paskudnych slupow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2013-04-12 17:11:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 16:57:57 +0200, Marcin W napisał(a):

    > Muszą to kiedyś zrobić - kiedy to mają robić ? w nocy ? gdy ludziom
    > jeszcze centralne często nocami chodzi ? Trochę wyrozumiałości i
    > optymizmu. Nowe słupy - mniej awarii i wyłączeń nieprzewidzianych...

    Dokladnie tak - w nocy, w weekend, wczesnie rano... Tak, zeby odbiorcom nie
    zaklocac planu dnia. Bo to odbiorca powinien byc wazniejszy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio