  • 1. Data: 2013-04-12 19:33:07
    Temat: Co na sztachety
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Do zrobienia prosty płotek ze sztachet 2x9x180-200. Odstęp 1cm.

    Widzę sztachety do plotu zaokrąglone na końcach i zfazowane. A ja mam w
    tej chwili ze zwykłych prostych "ciętych z metra".

    Pytanie: czy drewno na sztachetę powinno być jakieś specjalne? Wydaje mi
    się że to moje to zwykle deski zaimpregnowane jakąś bejcą, kantówka 2x9.

    Pytam bo cena za sztachetę 2x9 była by gdzieś koło 8zł, a to sporo.
    Deski pewno będą miały wadę że nieco krzywe ... obawiam się czy mi to
    się nie powygina i pognije.

  • 2. Data: 2013-04-12 21:51:00
    Temat: Re: Co na sztachety
    Od: dm <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Pytam bo cena za sztachetę 2x9 była by gdzieś koło 8zł, a to sporo.
    > Deski pewno będą miały wadę że nieco krzywe ... obawiam się czy mi to
    Na sztachety świerkowe będzie dobre-na pewno się nie powygina.

    --
    gg:10250507