    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Skablowanie linii SN - koszt projektu i realizacji
    Date: Mon, 28 Oct 2013 07:57:01 +0100

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:526da977$0$2278$65785112@news.neostrada.pl...
    > Do zakopania jest 150m linii średniego napięcia (15kV).
    >
    > Policzyłem 3.14 x drzwi koszty materiałów (słupy krańcowe + kable) i
    > powiedzmy, że kwota mnie nie przeraża.
    >
    > Czy pomoże ktoś (pytanie pewnie do Budynia) zgrubnie oszacować koszty
    > projektu i realizacji?
    > W kontekście uzgodnień kabel przechodziłby przez 2 działki leśne, 2
    > działki budowlane i drogę gruntową. Jakiejkolwiek infrastruktury nie
    > spodziewałbym się.

    projekt to dosc luźna rzecz - powiedzmy od 3kzł-7kzł. A materiały pomnóż
    razy 2 :-) Najpewniejszą drogą jest pokazanie warunków technicznych
    przebudowy kilku lokalnym firmom wykonawczym i zebranie ofert cenowych. One
    wiedzą jakich kwiatków sie lokalnie spodziewać.
    Kto płaci odszkodowania leśnikom itd? Załatwisz zgodę na kabel na działce
    budowlanej? Co to za rejon kraju?

    b.