    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Skad abstrakcyjne ceny
    Date: Wed, 10 Jun 2015 12:13:44 +0200

    W dniu 2015-06-10 o 11:59, ZbyszekZ pisze:

> [...]
    biura itp. itd. To są elementy pracy konieczne aby mieć możliwość pozyskania i
    wykonania dużych kontraktów, ale dla pracy sądziedzkiej zbędne.

    > Dopóki nie zbuduje to nie musi.

    nie musi nigdy, ale kapitał jakoś trzeba zbudować...

    > No i wszystko jasne. Nie możesz przykładać tej samej miarki do Homo Sapiens i Homo
    Budowalaniec (dwunogie stworzenia, nie latające, najczęściej występują w okolicach
    budów).

    nie zgodzę się - o ile na prywatnych budowach picie to standard, to na
    większych nie - a szef zwykle i tu i tu trzeźwy

    Łukasz