  • Data: 2015-06-12 09:05:08
    Temat: Re: Skad abstrakcyjne ceny
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jeffrey" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > dodatkowo wracając do tej kostki po 50 - powyższe wypowiedzi są OK pod
    > warunkiem że to TA SAMA kostka, a jak może wiecie z tym towarem jest
    > bardzo różnie, widziałem takie chodniki że po 2 latach wierzchnia warstwa
    > została złuszczona - czy wiedząc o tym kupilibyście kostkę za 36 z dowozem
    > czy za 50?

    Tak ta sama :-)

    A jak chcesz tańszą to proszę np. LM:

    http://www.leroymerlin.pl/architektura-ogrodowa/tara
    sy-sciezki-podjazdy/kostki-brukowe-plyty-chodnikowe/
    kostka-brukowa-podwojne-t-baumabrick,p254051,l303.ht
    ml

    27 zł / m2 brutto z fakturą.

    A jak najpierw pójdziesz do punktu obsługi klienta to możesz sobie wyrobić
    kartę rabatową i mieć dodatkowe 5% rabatu. Nie wiem, jak teraz ale kiedyś
    mieli takie akcje że jak kupisz za ponad 1000 zł to transport do 25 km
    gratis.

    O i proszę obrzeża po niecałe 7 zamiast 10-12 :-)

    http://www.leroymerlin.pl/architektura-ogrodowa/tara
    sy-sciezki-podjazdy/kostki-brukowe-plyty-chodnikowe/
    obrzeze-baumabrick,p253158,l303.html

    Osobiście nie znam tej kostki z LM więc nie wiem jak z jej jakością. Atesty
    na pewno ma :-)

    Pozdrawiam
    Ergie