    From: "Tmek" <T...@d...ek>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sklejka szalunkowa - malowanie
    Date: Fri, 17 Oct 2014 12:31:16 +0200

    Użytkownik "JanuszO" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:5440dcba$0$2028$65785112@news.neostrada.pl...

    > Daj informację czy udało się to pomalować, bo sam mam ścianę z tych płyt
    > do pokrycia czymś.

    Wczesniejszy obiekt, nie ze sklejki ale tez z scianami z ktorymi nie wiadomo
    bylo co zrobic zeby mialo jakis wyglad pokrylem boazeria podbitkowa.

    Jakis tani sort, szeroka na 7 czy 8 cm, kladziona poziomo, pozniej to bylo
    pociagniete impregnatem z kolorem i po 5 latach jest nadal ok funkcyjnie i
    estetycznie.

    Tu chcialem isc na skroty ale sklaniam sie do tego, zeby to jednak zrobic to
    tak jak wczesniej.

    Tmek