  • 1. Data: 2014-10-13 20:53:50
    Temat: Sklejka szalunkowa - malowanie
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam.

    Jak zastosowac technologie do pomalowania sklejki budowlanej?
    Zrobilem z czegos takiego mala szope. Teraz przydaloby sie jakos odmienic
    wyglad tego bo mimo, ze powierzchnia jest gladka i fabrycznie wykonczona to
    estetycznie juz za bardzo przemyslowo to wyglada. Myslalem o pomalowaniu
    tego, bo kladzenie na to podbitki mija sie troche z celem.

    Powierzchnia jest pociagnieta zywica fenolowa zeby za duzo sie do tego nie
    kleilo.
    http://www.peri.com.pl/produkty.cfm/fuseaction/showp
    roduct/sys_id/1002/product_ID/102/app_id/11.cfm

    Tmek

  • 2. Data: 2014-10-15 07:27:27
    Temat: Re: Sklejka szalunkowa - malowanie
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Tmek wrote:
> [...]
    > tego nie kleilo.
    > http://www.peri.com.pl/produkty.cfm/fuseaction/showp
    roduct/sys_id/1002/product_ID/102/app_id/11.cfm

    nie wiem czy jest jakaś farba co będzie się tego trzymała,
    konstrukcyjnie to jest tak zrobione żeby się tego beton nie czepiał

  • 3. Data: 2014-10-15 13:40:17
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:543e05c2$0$3170$65785112@news.neostrada.pl...

    > nie wiem czy jest jakaś farba co będzie się tego trzymała, konstrukcyjnie
    > to jest tak zrobione żeby się tego beton nie czepiał

    No wlasnie. Struktury powierzchni nie chce naruszac.

    Tmek

  • 4. Data: 2014-10-15 15:08:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 października 2014 13:40:17 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:
    > No wlasnie. Struktury powierzchni nie chce naruszac.
    Myślę że impregnat do drewna lub lakierobejca da radę. ale spróbuj impregnatem.

  • 5. Data: 2014-10-17 11:09:14
    Od: JanuszO <n...@n...pl>

    > No wlasnie. Struktury powierzchni nie chce naruszac.
    > Myślę że impregnat do drewna lub lakierobejca da radę. ale spróbuj impregnatem.

    Daj informację czy udało się to pomalować, bo sam mam ścianę z tych płyt
    do pokrycia czymś.

  • 6. Data: 2014-10-17 12:31:16
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "JanuszO" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Daj informację czy udało się to pomalować, bo sam mam ścianę z tych płyt
    > do pokrycia czymś.

    Wczesniejszy obiekt, nie ze sklejki ale tez z scianami z ktorymi nie wiadomo
    bylo co zrobic zeby mialo jakis wyglad pokrylem boazeria podbitkowa.

    Jakis tani sort, szeroka na 7 czy 8 cm, kladziona poziomo, pozniej to bylo
    pociagniete impregnatem z kolorem i po 5 latach jest nadal ok funkcyjnie i
    estetycznie.

    Tu chcialem isc na skroty ale sklaniam sie do tego, zeby to jednak zrobic to
    tak jak wczesniej.

    Tmek