  • 1. Data: 2014-10-13 20:32:29
    Temat: Farba do betonu czy impregnat koloryzujący
    Od: adam <a...@w...pl>

    Do pomalowania mam ogrodzenie, czyli fundamencik, słupki lane z formy,
    czapki, daszki itp.
    Pytania mam trzy.
    Pierwsze - jak w temacie. Co lepsze? Farba starczy na kilka lat, a
    impregnat? Jak często trzeba ponawiać? Czy jak się da impregnat, to
    można go potem malować?

    Drugie - wybór kolorów w farbach i impregnatach jest mocno ograniczony,
    a ja chciałem dobrać coś do koloru elewacji budynku. Czy jest jakaś
    firma, która daje możliwość dorobienia koloru?

    Trzecie - nic nie jest izolowane, fundament lany w ziemię. Myślę że
    impregnat nie powinien odłazić, bo chyba wnika w strukturę. A farba?

    Chciałby dać coś dobrego, ogrodzenie kosztowało parę tysi, więc nie ma
    tu co oszczędzać.

  • 2. Data: 2014-10-13 21:02:59
    Temat: Re: Farba do betonu czy impregnat koloryzujący
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:32:29 UTC+2 użytkownik adam napisał:

    > Drugie - wybór kolorów w farbach i impregnatach jest mocno ograniczony,
    > a ja chciałem dobrać coś do koloru elewacji budynku. Czy jest jakaś
    > firma, która daje możliwość dorobienia koloru?
    Nie wiem ak z farba do betonu, ale np vidaron do drewna u nas w dwóch sklepach
    dorabiaja z mieszalnika.

  • 3. Data: 2014-10-14 21:37:49
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Poszukaj sobie na grupie wątku Krisa.
    Tytuł "Malowanie betonu- takie spostrzeżenie;)"

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2014-10-15 09:14:23
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-10-14 21:37, wolim pisze:
    > Poszukaj sobie na grupie wątku Krisa.
    > Tytuł "Malowanie betonu- takie spostrzeżenie;)"
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Tak, czytałem, przejrzałem grupę wcześniej. Myślałem o tym, ale boję się
    zaryzykować.