eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSkoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację › Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
  • Data: 2019-06-18 08:09:33
    Temat: Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-18 o 00:47, Marek pisze:

    > Przestań opowiadać duby smalone.  Powtarzasz informacje, które w
    > warunkach omawianych nie mają prawa wystąpić. Chłopie, już ci
    > powiedziałem, żebyś zajal się czymś innym a nie trolował w usenecie
    > mądrościami, które nijak nie mają związku z omawianymi sytuacjami.

    Jeżeli nie ma, to dlaczego nagle ci się zmieniły kryteria pojęcia "zawsze"?

    Zawsze to jest zawsze, a nie tylko 15 min do pracy, a  "Na jazdy poza
    miastem lub trwające dłużej obieg otwieram."

    Nie dość, że kłamiesz to jesteś chamski i nie potrafisz przyznać komuś
    racji. O przeprosinach to już nie wspomnę.

    > Na prawdę wyciągnij wnioski z tego, że  jak tylko się odezwiesz to
    > zaraz wywołujesz  konsternację.

    W średniowieczu tacy jak ty to by mnie spalili na stosie, bo tak robił
    ciemnogród  z ludźmi o szerszych horyzontach wiedzy.

    Wnioski - tak wyciągam. Dokładnie takie same jak Stanisław Lem " Nie
    wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu".