eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSkoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację › Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
  • Data: 2019-06-18 07:54:25
    Temat: Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-18 o 00:35, Marek pisze:
> [...]
    Driver-in-Kova-dies-

    > No faktycznie miliony giną z tego powodu,

    Miliony nie giną, bo stare strucle pomimo zamkniętego obiegu nie są
    szczelne, a w nowych autach obiegi samoczynnie się otwierają.

> [...]
    > szczelność  pojazdu a później zapytaj mnie ile z tego czasu
    > wykorzystuję. Użytkownik jak zwykle usłyszy gdzieś jakieś mądrości i
    > powtarza  później bezmyślne wnioski  wyciągnięte ze skrajnych warunków
    > wbrew realnie występujących.
    > Wyraźnie napisałem, że obieg zamknięty używam na codzień a codzień w
    > moim  przypadku to jest 15 min  jazdy do i z pracy. Na jazdy poza
    > miastem lub trwające dłużej obieg otwieram. A skoro stosunek ilościowy
    > w roku tych 15 min. jazd  do jazd dłuższych z otwartym obiegien ma się
    > jak 240 do 2  to jestem uprawniony do stwierdzenia, że praktycznie

    Łżesz jak stara Cyganka.

    Nagle zmieniają ci się kryteria pojęcia "zawsze", bo nie potrafisz się
    przyznać do swojego błędu i przeprosić za swoje chamstwo. Od Użytkownika
    to się odpierdol, bo być może uratował ci życie uświadamiając czym grozi
    jazda z zamkniętym obiegiem powietrza.