  • Data: 2019-09-05 13:54:17
    Temat: Re: Skrzynka elektryczna
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-05 o 13:49, Budyń pisze:
> [...]
    skrzynka stoi na sąsiedniej działce 0,5m od mojej działki.. wg umowy "Złącze miało
    znajdować się jako wolnostojące na działce odbiorcy przy granicy z pasem drogowym i
    działką sąsiednią".Ty to jest zgodne z prawem??

    > powinien doprowadzic prąd do granicy twojej posesji, czyli jest niezgodnie.
    Zazwyczaj stoi na dzialce odbiorcy.
    > Jesli sąsiad ma coś do takiej lokalizacji to dzwon do energetyki - niech
    przestawiają.
    > Moze geodeta im błędnie wytyczył.

    Albo sąsiad się teraz dowie, że ma mniejszą działkę niż myślał on, jego
    ojciec, dziadek i pradziadek ;)