  • Data: 2019-09-06 00:11:44
    Temat: Re: Skrzynka elektryczna
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie tez fajnie - sa dwie dzialki: moja i sasiada.
    Skrzynka miala byc jedna, duza podwojna w granicy dzialek: moja czesc na
    mojej dzialce i sasiada czesc na jego dzialce.
    Ostatecznie cala skrzynka jest na mojej dzialce, ale to nie problem. Nie
    jestem konfliktowy. Najlepsze jest to, ze podlaczenie jest na krzyz.
    Czyli nie dosc, ze skrzynka jest cala u mnie, to licznik blizej mnie
    nalezy do sasiada. A ten dalej nalezy do mnie.
    Tauron Luban. Problem zgloszony, zupelnie zignorowany. Ja tez machnalem
    reka. Swiadczy to jednak o "profesjonalizmie" tej instytucji.
    Piotr

    W dniu 2019-09-05 o 13:33, Aneta Sobk pisze:
    > Witam
    > Zakład energetyczny wykonał instalację przyłącza energetycznego, w efekcie czego
    skrzynka stoi na sąsiedniej działce 0,5m od mojej działki.. wg umowy "Złącze miało
    znajdować się jako wolnostojące na działce odbiorcy przy granicy z pasem drogowym i
    działką sąsiednią".Ty to jest zgodne z prawem??