  • 1. Data: 2014-01-18 17:31:49
    Temat: Skrzynka energetyczna w granicy działki - czy to prawidłowe?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Energetycy umieścili skrzynki energetyczne w granicach działek.
    Zlokalizowali je dość nieszczęśliwie. Ani tego otoczyć płotem, ani
    ominąć. Czy to taki ich standard? Da się to przenieść na mój wniosek?

    Co to w ogóle za pomysł, żeby ich skrzynki były na mojej działce? W
    dodatku na tej mojej działce jest też skrzynka sąsiada.

    Co radzicie z tym zrobić?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-01-18 20:51:44
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu sobota, 18 stycznia 2014 16:31:49 UTC użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >

    > Co to w ogóle za pomysł, żeby ich skrzynki były na mojej działce? W
    >
    > dodatku na tej mojej działce jest też skrzynka sąsiada.

    A gdzie je mieli umieścić? To skrzynka z zasilaniem Twojej działki jak mniemam... A
    co zrobić? Nic a co masz niby zrobić, ogrodzić sobie i podłaczyć zasilanie do
    siebie...

  • 3. Data: 2014-01-18 22:59:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Energetycy umieścili skrzynki energetyczne w granicach działek.
    > Zlokalizowali je dość nieszczęśliwie. Ani tego otoczyć płotem, ani ominąć.
    > Czy to taki ich standard? Da się to przenieść na mój wniosek?

    pol narodu tak ma i ploty uduja -popatrz i zrob tak samo. dalo bysie
    przeniesc na twoj wniosek i twoj koszt gdyby nie ta szafka saiada.

    > Co to w ogóle za pomysł, żeby ich skrzynki były na mojej działce? W
    > dodatku na tej mojej działce jest też skrzynka sąsi

    tak naprawde to nie jest szafka sasiada, tylko energetyki. Tak jak i nie
    masz tam "swojej" szafki.

    b.

  • 4. Data: 2014-01-19 06:44:25
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    >
    > pol narodu tak ma i ploty uduja -popatrz i zrob tak samo. dalo bysie
    > przeniesc na twoj wniosek i twoj koszt gdyby nie ta szafka saiada.

    Z granicy działki? W żadnym wypadku, obecnie przyłącze i licznik muszą
    być w miejscu dostępnym publicznie. Jedyne co można (na koszt własny
    oczywiście) to przebudować przyłącze - energetyka postawiła typową.
    plastikową skrzynkę na prefabrykowanym klocku betonu, jak komuś to
    koliduje z projektem ogrodzenia - niech wymuruje śliczny, obłożony
    klinkierem czy kamieniem słupek z wnęka na szafkę wpuszczaną.

  • 5. Data: 2014-01-19 12:47:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 stycznia 2014 17:31:49 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Energetycy umieścili skrzynki energetyczne w granicach działek.
    W "granicach działek". Czyli zapewne tak ze tylna ściana skrzynki stoi "na
    granicy"Twojej i sasiada działki. Więc problemu nie ma.
    U mnie zrobili dokładnie tak samo: geodeta wyznaczył im granice i ustawili tak że
    tylna scianka jest równo z granica a środek tylnej ścianki to granica mojej i sasiada
    działki.
    Czyli skrzynka nie stoi na naszych działkach ale na drodze. W sumie droga to tez
    nasze działki;) ale to tu akurat bez znaczenia.

  • 6. Data: 2014-01-19 21:10:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-19 12:47, Kris pisze:
    > W "granicach działek". Czyli zapewne tak ze tylna ściana skrzynki stoi "na
    granicy"Twojej i sasiada działki. Więc problemu nie ma.

    Problem jest.
    Obie skrzynki stoją u mnie. Cofnięte o ponad metr od granicy. Mogę je
    spokojnie obejść naokoło nie wychodząc ze swojej działki. Nie da się w
    ogóle postawić narożnika płotu, żeby nie zablokować całkowicie dostępu
    do tych skrzynek. Nawet dziura w siatce nic nie da, bo nikt nie ma
    takich długich rąk, żeby zza płotu sięgnąć przez dziurę do tych skrzynek.

    --
    MN

  • 7. Data: 2014-01-19 23:45:28
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > do tych skrzynek. Nawet dziura w siatce nic nie da, bo nikt nie ma
    > takich długich rąk, żeby zza płotu sięgnąć przez dziurę do tych skrzynek.

    No to co się przejmujesz?
    Stawiasz normalny płot w granicy działki i teraz niech energetycy
    kombinują jak dostać się do licznika. :)

  • 8. Data: 2014-01-20 08:50:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 21:10:11 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Obie skrzynki stoj� u mnie. Cofni�te o ponad metr od granicy. Mog� je
    > spokojnie obej�� naoko�o nie wychodz�c ze swojej dzia�ki.

    A to faktycznie coś jest nie tak. Albo skrzynki stoją dobrze tylko Ty masz błędne
    informacje o granicach swojej działki;))
    Budyń może sie odezwie on żyje z projektów dla energetyki to ma większą wiedzę.

  • 9. Data: 2014-01-20 09:47:26
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 18.01.2014, 17:31, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Co to w ogóle za pomysł, żeby ich skrzynki były na mojej działce? W
    > dodatku na tej mojej działce jest też skrzynka sąsiada.

    A gdzie byłeś jak uzgadniali projekt.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 10. Data: 2014-01-20 09:57:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.01.2014 21:10, Marcin N pisze:

> [...]
    > do tych skrzynek. Nawet dziura w siatce nic nie da, bo nikt nie ma
    > takich długich rąk, żeby zza płotu sięgnąć przez dziurę do tych skrzynek.

    No to ktoś musiał się rąbnąć...

    Swoją drogą gdzie byłeś, jak je stawiali?