  • 11. Data: 2014-01-20 10:59:58
    Temat: Re: Skrzynka energetyczna w granicy działki - czy to prawidłowe?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > A to faktycznie coś jest nie tak. Albo skrzynki stoją dobrze tylko Ty masz błędne
    informacje o granicach swojej działki;))
    > Budyń może sie odezwie on żyje z projektów dla energetyki to ma większą wiedzę.

    Może nie stoi w granicy działki - a np. w linii ogrodzenia... Czasem
    granice działki wypadają tak blisko drogi publicznej że wchodzą w pas
    drogowy - wówczas plan zagospodarowania przewiduje ogrodzenie odsunięte
    w głąb działki - a na pozostałym pasku można sobie kwiatki posadzić...
    Różnie może być - ale generalnie licznik powinien być dostępny z miejsca
    publicznego - żeby odczytujący stan czy ekipa sprawdzająca instalację
    nie byli uzależnieni od obecności odbiorcy energii. Tak więc, jak
    pisałem - z pewnością da się przebudować na wpuszczane w konstrukcję
    ogrodzenia (oczywiście już na koszt własny) ale może nie dać się
    przesunąć...

    --
    Darek

  • 12. Data: 2014-01-20 11:11:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Obie skrzynki stoją u mnie. Cofnięte o ponad metr od granicy. Mogę je
    > spokojnie obejść naokoło nie wychodząc ze swojej działki.

    a to ciekawostka jakas - u nas tak nie stawiamy, u nas front szafki jest na
    granicy działki. No i stawiamy na podstawie uzgodnienia z włascicielem
    gruntu - podejrzewam ze w jakis sposób zgodziles sie na takie rozwiązanie,
    energetyka powinna miec na to kwit - a dokładnie na szafki i na kabel (ten 1
    metr na podejściou do złącza).
    Jak nie ma kwitu to mozesz sie smiało awanturować :-)

    >Nie da się w ogóle postawić narożnika płotu, żeby nie zablokować całkowicie
    >dostępu do tych skrzynek.

    Moze zrobic przed złaczem miejsce na smietniki? Bo skrzynka też ozdobą nie
    jest.

    b.

  • 13. Data: 2014-01-20 12:20:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-20 09:47, Ariusz pisze:

    > A gdzie byłeś jak uzgadniali projekt.

    Na liczne pytania czytelników "a gdzie byłej, gdy to stawiali?"
    odpowiadam: na chorobie.

    Dziś dopiero mam kupić tę działkę. W tej chwili pośrednik lata i się
    dowiaduje, czemu na prawie-już-mojej działce te liczniki stoją w tak
    dziwnym miejscu.

    Opowiem, gdy dowiem się czegoś więcej.
    Generalnie sytuacja wygląda tak, że jest droga, po jej obu stronach w
    sumie po około 10 pustych działek, a jedynym elementem wystającym nad
    grunt są skrzynki energetyczne. Na innych działkach są z grubsza
    staranniej posadowione.

    --
    MN

  • 14. Data: 2014-01-20 12:28:26
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 20.01.2014, 12:20, Marcin N pisze:

> [...]
    > sumie po około 10 pustych działek, a jedynym elementem wystającym nad
    > grunt są skrzynki energetyczne. Na innych działkach są z grubsza

    To w pierwszej kolejności zajrzyj na mapy, może ta skrzynka stoi jednak
    w granicy i albo sprzedający ma coś źle pomierzone, albo energetyka coś
    zawaliła.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 15. Data: 2014-01-20 23:10:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Moze zrobic przed złaczem miejsce na smietniki? Bo skrzynka też ozdobą
    > nie jest.

    A śmietniki są? ;)

  • 16. Data: 2014-01-21 10:08:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > A śmietniki są? ;)

    kluczowe jest słówko "też"...

    b.

  • 17. Data: 2014-01-22 23:21:09
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Ariusz wrote:

    > To w pierwszej kolejności zajrzyj na mapy, może ta skrzynka stoi
    > jednak w granicy i albo sprzedający ma coś źle pomierzone, albo
    > energetyka coś zawaliła.

    oo i tego bym się trzymał, trzeba od ZE dorwać plany tej inwestycji i
    zobaczyć - nie powinni robić pod górkę

    jeffrey